JustNanno schreef:Daar gaat het niet om, mijn zusje maakt er niet zo'n probleem van. Maar je hebt wel last van andermans kat!
Wat erg! Iedereen heeft wel eens last van elkaar.......

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JustNanno schreef:Daar gaat het niet om, mijn zusje maakt er niet zo'n probleem van. Maar je hebt wel last van andermans kat!
superwoman schreef:JustNanno schreef:Daar gaat het niet om, mijn zusje maakt er niet zo'n probleem van. Maar je hebt wel last van andermans kat!
Wat erg! Iedereen heeft wel eens last van elkaar.......
JustNanno schreef:Ja dat je wakker wordt...maar dat die kat bij je op bed ligt????
ElCid schreef:Ach, er zijn ook een heleboel mensen die beter opgesloten kunnen worden door de bende en ellende die ze veroorzaken. Jammer genoeg lopen die ook allemaal los rond en richten iets meer schade aan dan loslopende katten.
ElCid schreef:Ik snap trouwens niet hoe je jezelf een dierenliefhebber kan noemen en een bloedhekel aan katten kan hebben.
Grote kans dat je dan bij de bovengenoemde groep mensen behoort.
superwoman schreef:En van die spray, die katten "vreselijk" vinden?
Desiree schreef:Die zal ik onthouden Contessa. Als mensen beginnen te zeiken over honden. Goed?
JustNanno schreef:superwoman schreef:En van die spray, die katten "vreselijk" vinden?
Weet niet of ze dat geprobeerd hebben...Maar ja, ook al zou dat helpen, ik vind dat je wel akelig veel moeite moet doen om van iemand anders dier af te komen...
JustNanno schreef:Dat is ook niet fijn inderdaad...Maar dat kun je aangeven bij de woningbouw of politie als je een koophuis hebt...Loslopende katten gaat wat lastiger denk ik
superwoman schreef:
Honden die constant blaffen, dat vind ik veel erger. Af en toe vind ik geen probleem.
Maar dat je niet meer kan slapen van het geluid, daar zou ik gek van worden
Desiree schreef:Als ik dat van de meesten hier hoor, zal dat samen niet zo lukken. Die vinden alleen maar dat hun kat los moet kunnen.
superwoman schreef:Een hond en een kat vind ik een groot verschil en niet te vergelijken met elkaar, net als een paard.![]()