kimmie1018 schreef:pinokiolover: ja dan is idd het ras snel beslist als je geen haren in huis wil of een naakt hond of geen hond !
Nogmaals, er zijn genoeg rassen die niet verharen!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kimmie1018 schreef:pinokiolover: ja dan is idd het ras snel beslist als je geen haren in huis wil of een naakt hond of geen hond !
Amulet schreef:IlseKuikje schreef:Gewicht: Reutje weegt gemiddeld 69 kilo en het teefje 54 kilo.
Onze new-foundlander teef is 65 kilo en volgens de DA is ze prima op gewicht zo. Ze is trouwens voor een teef ook wel erg fors (niet echt dik ofzo, gewoon fors gebouwd) trouwens![]()
![]()
Sorry, is offtopic, maar ik wilde toch even reageren.
kimmie1018 schreef:lysette: elke hand verliest haar. elk beest emt haar verliest het !
Lysette schreef:kimmie1018 schreef:lysette: elke hand verliest haar. elk beest emt haar verliest het !
Ja maar niet door te ruien. En zijn genoeg honden die geknipt of geplukt moeten worden om een nieuwe vacht de ruimte te geven. Dit betekend dus geen haren in huis (alleen in de trimsalon).
Tinky12 schreef:Misschien een tip...
Wij waren op zoek naar een flinke waakhond die vooral het karakter moest hebben van een sul...veel blaffen en imponeren...verder alleen gevaarlijk als je je nek erover breekt.
Dus advertentie geplaatst op marktplaats...het aantal reacties was overweldigend!!
Er zijn ook veel mensen die een hond thuis hebben,ze niet naar het asiel willen doen omdat ze ze liever zelf herplaatsen.
Wij krijgen er morgen een die een weekje komt logeren,als het hem bevalt mag hij voorgoed blijvenGroetjes,Tinky
ikke24 schreef:Tinky12 schreef:Misschien een tip...
Wij waren op zoek naar een flinke waakhond die vooral het karakter moest hebben van een sul...veel blaffen en imponeren...verder alleen gevaarlijk als je je nek erover breekt.
Dus advertentie geplaatst op marktplaats...het aantal reacties was overweldigend!!
Er zijn ook veel mensen die een hond thuis hebben,ze niet naar het asiel willen doen omdat ze ze liever zelf herplaatsen.
Wij krijgen er morgen een die een weekje komt logeren,als het hem bevalt mag hij voorgoed blijvenGroetjes,Tinky
Welk ras?
CielitoLindo schreef:Ik ben zelf dol op Weimaraners, Rhodesian Ridgebacks, Dobermann, alle grote dog soorten (Dogo Argentino, bordeaux dogg) maar ook Amerikaanse staffords en dergelijke vind ik prachtig..
Helaas heb ik maar een klein huisje en daarom wil ik graag een miniatuur dobermann; een dwerg pincher
Zie hier!
http://www.studio83.org/Spooky/hpbimg/3 ... fi0015.jpg
kimmie1018 schreef:oke dan heb je idd minder haren in je huis.
kimmie1018 schreef:whah iel die vind ik zo eng he !!
Jen33 schreef:Ts wat was je vorige hond van ras?
Sannert schreef:Jen33 schreef:Ts wat was je vorige hond van ras?
Vorige hond was een ruwharige teckel x maltezerleeuwtje, een kleintje dus ..
We zijn er nog niet uit, 'een' vriend heeft een border collie, echt een schatje, heeft wel lange haren, maar echt veel haar verliezen doet ie niet .. M'n moeder wil die hond graag eens zien, kijken of ik haar kan overtuigen ..