Ik heb pas 3 geitjes
De ras: Bonte geit..
Wij hebben ze bij een fokkerij vandaan en toen waren ze nog geen 10 dagen jong..
We geven ze tot nu toe lekker melk!
Ik hou dit topic in de gaten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kabouter_ schreef:Is dit de eerste keer voor je Witte geit (suus)?
irmaaatje schreef:ow wat leuk joh! wat kan je schaap allemaal?
Wow, echt te erg.. dat uier van mijn witte geit suus, die is egt te groot egt niet normaal, en hing een wit druppeltje uit zijn kont![]()
en zijn banden zijn helemaal slap, ze is ook vandaag uitgerekend,,!! oehoe.. dus ben heel erg benieuwd,, ik denk dat het een 3-ling wordt ( dat hoop ik )
Ik houdt jullie op de hoogte
irmaaatje schreef:kabouter_ schreef:Is dit de eerste keer voor je Witte geit (suus)?
Neej zijn 2de keer.. maar het ging allemaal heel makkelijk de eerste keer, en hij had er toen ook 2..![]()
MAaaaar ze zijn geboren![]()
ben zo blij,, hihi ik heb haar wel geholpen, want ze wilde niet gaan liggen omdat ze dan zo'n pijn had aan haar uier,, zo zielig! dat uier zo gigantische groot,, noujah je ziet het zo wel op de foto's, maar het zijn 2 lammetjes een mannetje en een vrouwtje, kerngezond! alleen wat moeite met drinken, omdat ze zo ontzettent grote speenen heeft, en een gigantische uier,, konden ze er niet zo goed bij..
Nou genoeg geluld als je meer moet weten vraag het maar..![]()
foto's:
1: mickey en zijn lammetjes
2:het gigantische uier van suus
3:nog een keer
4: en nog eens van de zijkant,
5: en van de achterkant
6: tusse door groot feest.. erg irritand voor suus,
7
8: daar kwamen de lang verwachte pootjes aan, suus wou niet gaan liggen omdat dat zo ontzettend pijn deed.. dus toen was ze aan het persen, begon mickey tegen haar te bokken. Dus ik snel het hok in wat ik eerst niet van plan was, en ja als ik er dan eenmaal sta, kan ik gelijk wel een handje gaan helpen!
9: Ze heeft ook wel een lekker plekje uitgekozen, lekker in het voer![]()
10: nog meer pootjes, als je goed kijkt zie je een neusje
11: ff geholpen, en daar was ze dan,, het meisje..
12: Charming,, mjah niemand heeft er last van dat ik een te kleine overal aan heb.. overigens heb ik de pootjes van het bokje vast.
13: Ja, en daar was het jongentje ook![]()
14: Even het bloed enzo. weghalen..
15: En ja hoor, binne 5 minuten stond meneer al..
16: En binne 2 seconden lag meneer ook weer..
Ze zijn vandaag al even naar buiten geweest.. De nageboorte was er al heel snel af, moeders is gezond.. lammetjes ook! kortom.. helemaal blij