Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
annemiekJ schreef:mijn vorige konijn is in de zomer overleden, is 14 jaar geworden en paar maand later kreeg ik een nieuw konijn, ik wou geen konijn uit de dierenwinkel maar 1 die echt een baasje nodig had en zo kwam 'ie aanlopen en niemand wist van wie de was deuren bij langs enz..was wel mager mar zag er verder wel goed uit en was ook vrij tam(sprong zo op schoot vanuit zn hok:P) mja die heb ik nu dus maar hij zit wel all1 in zn hok(wel groot hok, hij kan ook nar buiten ondanks dat het koud is zit ie daar bijna altijd) mar ik zou er wel een konijn bij willen want hij lijkt me nu ook wel weer eenzaam..als ie mij ziet gaat ie druk rondjes rennen enz..mja als je een vrouwtje erbij doet hebben we straks allemaal jonkies en dat is nie echt de bedoeling en als je er een mannetje bij doet dan gaan ze toch vechten? aangezien ze niet met elkaar zijn opgegroeid ofzo..tis wel lastig:S
miekelover schreef:sluiten jullie je konijn altijd op 'savonds als die een ren heeft in zijn hok of niet.
Nimmedor schreef:
Sienna, erg luxe hok, maar mag ook wel voor dat geld
Sienna schreef:Nimmedor schreef:
Sienna, erg luxe hok, maar mag ook wel voor dat geld
Ja zeg dat wel, hij koste 155 euro!!Echt assoliaal!En dan heb ik het hok nog zelf geschilderd aangezien de konijnen graag die 155 euro opeten