Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cloverdale schreef:ja als die hond het beste heeft gedaan en snelste tijd geeft kunnen ze medaille moeilijk aan een ander geven hea
maar het zou idd best wel een goede regel zijn dat honden beneden een jaar uitsluiting krijgen :
ThePast03 schreef:Cloverdale schreef:ja als die hond het beste heeft gedaan en snelste tijd geeft kunnen ze medaille moeilijk aan een ander geven hea
maar het zou idd best wel een goede regel zijn dat honden beneden een jaar uitsluiting krijgen :
Die regel bestaat. Honden mogen pas deelnemen aan officiele wedstrijden als ze 15 maanden oud zijn.
En die jury? Was die van Cynophilia?
Cloverdale schreef:ja als die hond het beste heeft gedaan en snelste tijd geeft kunnen ze medaille moeilijk aan een ander geven hea
maar het zou idd best wel een goede regel zijn dat honden beneden een jaar uitsluiting krijgen
zouden ze overigens ook bij de paarden moeten doen met mensen die een paard starten die nog geen 3 is
MMaxje schreef:Wat is Cynophilia?
Stefstar schreef:Het was een klein, simpel onderling wedstrijdje volgens mij..
ThePast03 schreef:Stefstar schreef:Het was een klein, simpel onderling wedstrijdje volgens mij..
Dan zat er dus zeker geen opgeleid jurylid, dus om nu te zeggen dat die weten wat goed voor de hond is.
Een goede jury laat een hond niet starten beneden de 15 maanden
Of het nu onderling is of niet, dat maakt niets uit.
Kirsj_mieke schreef:Waar IK niet tegen kan is dat jullie alles al 100 keer zeggen.
Anouk weet het nou onderhand wel hoor!
Jullie moeten hier altijd het topic van iemand anders verpesten.
Reageerd gewoon leuk, en als het noodzakelijk is, stuur der dan een PB ofzo!!
Maar aangezien dit gewoon een leuk topic is, en Baika het nog steeds leuk vind om te doen moet je niet zo beoordelen.
Anouk doet toch niet elke dag een wedstrijd met Baika!!
Het is misschien 1 keertje in de maand.
LEUK JOH OM EEN KEERTJE HIER EEN TOPIC TE PLAATSEN! NOT NOT NOT!!!
dus: Anouk, trek je er niks van aan!
Laat ze maar lekker beoordelen ik en andere weten toch wel dat je het goed bedoeld.
En met Baika is echt NIKS aan de hand!
( ik heb geen zin meer om dit gezeik aan te horen)
Kirsj_mieke schreef:dus: Anouk, trek je er niks van aan!
Laat ze maar lekker beoordelen ik en andere weten toch wel dat je het goed bedoeld.
En met Baika is echt NIKS aan de hand!
( ik heb geen zin meer om dit gezeik aan te horen)
Kirsj_mieke schreef:We horen vast wel van Anouk als er iets met Baika aan de hand is!
er is nu niks aan de hand, dus waar maken jullie je zorgen om?
Kirsj_mieke schreef:Kunnen jullie de toekomst voorspellen?
NEE!!
Ik snap niet dat jullie hier mee door blijven gaan!!
ANOUK WEET HET WEL!!
Ik ben ook klaar met dit forum..
Toedeloe!!
appelbolfan schreef:het is niet leuk om te zeggen dat iemands dier snel dood gaat, ik kan zo gauw niet vinden WIE het zij, maar denk je eens in:
iemand zegt: tjah, ik vind het niet normaal dat jij met een pony van 3 jaar al een sprongetje maakt (ik zeg maar iets) dus ik durf te wedden dat hij de 4 jaar niet haalt.
Zou JIJ dat leuk vinden,,!
verplaats je eens in de TS!!!
even off-topic:
hier op Bokt zeikt iedereen altijd om NIKS,
ik doe het zelf ook wel eens, maar het maakt Bokt niet leuker, doe dan gezellig heb fun..!
MMaxje schreef: