Otje_Merlot schreef:xxjokiexx schreef:wij eten thuis dus ook (zoveel mogelijk) biologisch vlees en scharreleieren! ik vind dat egt zo super zielig voor al die beestjes!! ik kan ook niet begrijpen dat mense die bij zo'n dierproeverij werken het leuk vinden om daar te werken!!! ik kan dat egt niet begrijpen en ik kan mezelf er best boos over maken maar niet dat dat iets uitmaakt volgens mij hebben ze er gewoon schijt aan als die beesten dood gaan!!!
zij hebben er geen schijt aan die mensen vinden het ook zielig(zeggen ze dan he) maar ik vindt het nogal dom ze vinden het wel zielig maar toch gaan ze er werken als ze het zielig vinden ga daar dan niet werken want dan zijn er na een tijdje niet genoeg mensen om de proefdierindustrie voort te zetten en dan kunnen ze nieuwe dingen verzinnen.
ik had laatst op school een filmpje dat iemand werdt geintervieuwd iemand die werkt op zo'n centrum met proefdieren en toen zij hij:
helaas moeten wij dit varken in laten slapen na de operatie omdat WE te veel met HEM hebben gedaan en dan zou hij alleen maar lijden.
Ik bedoel maar kijk dat!!^^ dat is toch gewoon stomweg vreselijk dom ?Hij zegt dat hij het zielig vindt maar hij doet het wel o man ik zat daar echt gewoon te lachen(nou ja binnendsmond dan) om hoe dom die man was oooe en tegelijkertijd kon ik hem wel gaan gebruiken voor dier uuh mens?proeven.!!!
ja ga er dan niet werken als je het zielig vind!
ik bedoel, ik word tog ook nie wakker op een dag en zeg dan ja ik word vuilnisman ofzo!!! tis maar een voorbeeld maar toch!
en als je dan ook nog zegt dat je het zielig vindt stop dan met daar werke en help met een betere oplossing te bedenke om die diere te redde!!!!