Zieke hond zonder diagnose

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BusyMissy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:11

Wat een verschrikkelijk nieuws, heel veel sterkte met het verlies van jullie fantastische hond.
Door jullie volhardendheid in onderzoeken is het in ieder geval 100% duidelijk geworden dat er niets meer aan te doen was, ik hoop dat dit jullie wat kracht gaat geven bij de verwerking.
Jullie hebben werkelijk alles voor haar gedaan wat mogelijk was. Ontzettend triest dat dit de uitkomst moest zijn.
Ze is nu vrij van alle pijn en ongemak.

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:11

Jullie hebben gedaan wat jullie konden, de MRI gaf duidelijkheid waardoor je nu zeker weet dat er geen andere mogelijkheden waren dan deze hele vervelende beslissing.
Heel veel sterkte.

Hannanas

Re: Zieke hond zonder diagnose

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:19

Vreselijk verdrietig |(
Heel veel sterkte :(:)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:19

Ik kom ook even steun betuigen. Heel veel sterkte met het verlies. :knuffel:

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:20

Wat een ontzettend nare uitkomst.
Ik wens jullie heel veel sterkte met het verlies van je lieve hondje.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:26

Wat hebben jullie gevochten als leeuwen voor jullie kleine koningin! Echt, jullie zijn tot het uiterste gegaan om toch maar te ontdekken wat er mis was en vooral HOE jullie Nala konden helpen! Dat is ontzettend mooi!
Jullie namen geen genoegen met afschepen en hernia en wat er nog meer geopperd werd omdat jullie uit liefde en uit connectie met Nala voelden dat dat niet klopte of niet het enige was en ondanks de vreselijke opties wat het dan wel kon zijn, zijn jullie tot het uiterste gegaan om te zorgen dat Nala niet zou lijden!

Dat is echte liefde en een verbintenis tussen hond en baas die niet te beschrijven valt maar van jullie prachtige mensen maakt!

Heel heel veel sterkte! Jullie hebben Nala veel ellende bespaard en haar pijn van haar overgenomen en die nu jullie pijn gemaakt uit liefde voor Nala!

Ik wens jullie heel heel veel sterkte en geef jullie een dikke knuffel :knuffel:

Princesj

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:30

Wat vreselijk voor jullie, heel veel sterkte! Maar jullie kunnen jezelf recht in de spiegel aankijken, jullie hebben er alles aan gedaan!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:30

;( ;( Oh nee toch, wat een verdriet, maar wat fijn dat jullie het wel onderzocht hebben wat de oorzaak is, en zo duidelijkheid hebben gekregen dat er echt niets meer aan te doen was, maar wat een vreselijke uitslag...

Ik wens je echt heel veel sterkte met het verlies van Nala, wat zal ze gemist worden :knuffel:

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:41

Wat verschrikkelijk zeg, heel veel sterkte. Jullie zijn geweldige baasjes en hebben in alles het juiste voor Nala gedaan.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:50

Ik was er al bang voor. Wat erg zeg. Heel veel sterkte gewenst met dit grote verlies.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:58

We hadden allemaal anders gehoopt voor jullie. Aan jullie heeft het niet gelegen in ieder geval, Maar het blijft verschrikkelijk. Heel veel sterkte!

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:12

Ach jeetje, wat een vreselijke uitkomst. Bizar ook. Gecondoleerd en heel erg veel sterkte :knuffel:

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:27

Ongelooflijk wat intens verdrietig. Gecondoleerd, wat een verlies. Heel heel veel sterkte, jullie hebben zo moedig voor haar gestreden Y;(

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:34

Wat vreselijk verdrietig dat dit de uitkomst was….ontzettend veel sterkte gewenst
met jullie verlies van jullie geliefde Nala Y;(

Nachocheese

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:03

Wat vreselijk verdrietig.. heel veel sterkte gewenst met dit verlies :knuffel:

AdemoJoey

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:06

Hier heb ik echt kippenvel van... wat vind ik dit erg voor jullie... de beste en allereerlijkste keus voor Nala, maar wat Hartverscheurend.. ongelofelijk veel sterkte gewenst Y;(

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:14

Ach jeetje wat heftig,ontzettend veel sterkte gewenst.
Ze heeft maar geluk gehad met jullie als baasjes.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:32

Oh nee wat afschuwelijk. Heel veel sterkte

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:38

Heel veel sterkte ;( :knuffel:

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:42

Ach wat een verdrietig einde. Heel veel sterkte.

X2305

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:51

Wat een ontzettend verdrietig bericht. Heel veel sterkte met het verlies van jullie Nala :(:). Jullie hebben alles gedaan wat jullie konden en meer..

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:01

Wat een afschuwelijk bericht. begrijpelijk dat ze zich dan zo ellende voelde. Arm dier. Heel veel sterkte met het gemis

Hettieheks

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:17

Wat ongelofelijk poedersuiker gewoon! Heel veel respect en ook heel veel sterkte nu en de komende tijd!

Swift

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 17:19

Heel erg bedankt voor alle lieve woorden van steun en medeleven, zo fijn en waardevol om te lezen!

We voelen ons echt gebroken, we zijn zo enorm verdrietig. Het is zo moeilijk zo'n jonge en bijzondere hond los te laten. Ze was een heel belangrijk onderdeel van ons gezin.
Mijn gevoel zei al wel dat het een hersentumor was maar dat het zo erg zou zijn en dat haar wakker laten worden eigenlijk niet meer veilig/verantwoord was had ik niet ingeschat. Had nog wel gedacht haar levend weer mee te kunnen nemen en (met de juiste medicatie) nog dit weekend had om na te denken over bestralen of inslapen. Gelukkig zijn we wel bij haar gebleven tot ze in slaap was van de narcose, ze is rustig in mijn armen in slaap gevallen. En daarna bij het inslapen waren we er natuurlijk ook bij maar toen was ze al heel ver weg.
Voor de meiden (de jongste is zes en opgegroeid met en gek op Nala) was het ook heel verdrietig. Die waren met zijn drietjes thuis en dan is Arnhem echt een rot eind weg vanuit Friesland... We hadden de meiden gister avond gelukkig wel heel bewust afscheid laten nemen omdat ik al wel bang was dat Nala misschien niet uit de narcose zou komen dus daar waren we wel blij om.
Maar het is echt verschrikkelijk dat ze er niet meer is, onze andere hond is er ook helemaal van af. Hij is altijd bij haar geweest... Nala ligt nu nog in haar mandje op de bank en de andere hond blijft maar steeds bij haar kijken en tegen haar aan liggen, hartverscheurend. Ze laat een enorm gat achter in ons gezin.

We hebben twee MRI foto's ook binnen, boven zie je gezonde hersenen ter vergelijk en onder de hersenen van Nala met de enorme tumor die alles verdrukt:

Afbeelding

Afbeelding

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:27

Wat een heftig beeld... Alle keuzes en opties worden onder je voeten weggemaaid als je dit te zien krijgt... ;(

Jullie hebben zo ontzettend hard gevochten en goed gehandeld voor haar. Hopelijk kunnen jullie daar steun in vinden, als daar plaats voor komt na dit intense verdriet. :knuffel: