Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Darliiing7 schreef:StalNollie schreef:gefeliciteerd, geniet ervan
bandjes lekker om laten, hier ook nestjes en altijd bandjes omgedaan en gelaten. gebeurt niks mee.
zou eerste week iedere dag even weg op zelfde tijdstip en als alles goed groeit dan niet meer.
Dankjewel, ja de bandjes blijven sowieso om, want de 3 zwarte lijken nog heel erg op elkaar![]()
En ja we moesten van dierenarts en fokker 2 weken lang elke dag op vast uur wegen, daarna nog 1x per week
van harte gefeliciteerd!
!
. Blijf maar flink spammen hier hoor, prachtige pups
Babootje schreef:Gefeliciteerd met jullie prachtige pups. Zo te horen is het wel een bevalling 'uit het boekje' geweest. Knap gedaan van Mams.
thequeensmum schreef:Ja maar daar kan je dan toch geen koper voor vinden??
Wat fijn dat moeder en pups het goed maken, heel veel plezier met de kleintjes. En maak je geen zorgen, mijn gebruikersnaam verwijst naar het roodachtige metaal. Ik ben niet op zoek naar een pup. Koper schreef:thequeensmum schreef:Ja maar daar kan je dan toch geen koper voor vinden??
Hallo, wat is er?![]()
TS, gefeliciteerd met de prachtige pups![]()
Wat fijn dat moeder en pups het goed maken, heel veel plezier met de kleintjes. En maak je geen zorgen, mijn gebruikersnaam verwijst naar het roodachtige metaal. Ik ben niet op zoek naar een pup.