Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Montgri schreef:Wij zijn onlangs verhuist en hebben nu een tuin met een ruime overkapping, waaronder ik het mij al helemaal voor mij zag om op den duur twee konijntjes te nemen. Spontaan ‘idee’ en ‘behoefte’ aan een dier om voor te zorgen na de dood van mijn merrie. Heb in het verleden wel ook al een konijntje gehad, dus het is niet geheel onbekend. Maar ik krab toch wel even achter mijn oren. Ik schrik er eerlijk gezegd echt van hoe gevoelig en kwetsbaar ze zijn als ik hier de verhalen lees. Komt dit door ‘doorfokken’ dat ze zo gevoelig zijn op de darmen? Of bepaalde rassen die daar gevoeliger voor zijn? Gewoon een topic vol mensen die puur pech hebben, of juist meer hun pech delen?
Lukasje schreef:Oei, je zit met een ziekenboeg. Maar zo te lezen gaat het allemaal de goede richting uit
_Tarzan schreef:Ohnee Seraphia, heb je even alles bij elkaar!
Hoe is het met jouw mannetje nu?
Ja, blijft spannend altijd zo'n castratie, DA belde gisterochtend hoe het met hem ging, zo lief, ben ik niet gewend! En ik ben zo blij dat ze toch hebben overlegd of ze hem niet vroeg wilden castreren, anders had ik nog 2 maanden moeten wachten .. Omdat het een Franse is wilden ze het wel doen gelukkig(Dan kan de knapperd fijn in de groep blijven, veel gezelliger
)
_Tarzan schreef:Ohnee Seraphia, heb je even alles bij elkaar!
Hoe is het met jouw mannetje nu?
Ja, blijft spannend altijd zo'n castratie, DA belde gisterochtend hoe het met hem ging, zo lief, ben ik niet gewend! En ik ben zo blij dat ze toch hebben overlegd of ze hem niet vroeg wilden castreren, anders had ik nog 2 maanden moeten wachten .. Omdat het een Franse is wilden ze het wel doen gelukkig(Dan kan de knapperd fijn in de groep blijven, veel gezelliger
)
sabine1979 schreef:Zolang ze niks mankeren
Ashkerlon schreef:Hoi, ik val hier even binnen.
Ik was gisteren bezig met bietenpulp en voederbieten op stal en vroeg mij af of dit ook soms aan konijnen gevoerd kan worden?
Aangezien de spijsvertering van paard en konijn toch redelijk vergelijkbaar is, dacht ik dat het wel kan, maar online kan ik precies niets terug vinden dat relevant is.
En aangezien het nu toch in hopen erdoorheen gaat op stal, kan er wel eens wat mee naar huis voor de nijntjes als afwisseling?
_Tarzan schreef:sabine1979 schreef:Zolang ze niks mankeren
Precies
Bobby is weer blij om bij de rest te zitten, wordt weer gewassen en ligt weer heerlijk tussen de rest
Hij heeft flink rondgesprongen en binkies gemaakt, maar z'n hechtingen zitten nog ...
Dankjewel Seraphia! Wat fijn van Onyx! Wanneer mag je gaan koppelen?