al heeft de 3 wel net de verbeterpunten die ik bij de 2 mis haha Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
al heeft de 3 wel net de verbeterpunten die ik bij de 2 mis haha Nimmy schreef:Sinds 2 weken een Neakasa, de eerste week was ik bang voor een hele dure miskoop... Maar nu wordt die door alle 3 de dames goed gebruikt. Het verbaast mij hoe accuraat hij de katten herkent terwijl ze qua gewicht dicht bij elkaar liggen en de gewichten ook iets schommelen.
Voor nu echt onwijs blij mee, minder stank en minder werk.
_bloempje01_ schreef:Amado schreef:Ik heb de Poopy Nano 2, erg tevreden overal heeft de 3 wel net de verbeterpunten die ik bij de 2 mis haha
En wat zijn de punten die je echt mist als ik vragen mag?
Ze gaat alleen nog op deze bak.
Zonnetje81 schreef:Maar in nood wil ik er ook niet heen hoeven lopen om te schudden.
KellyR schreef:Zonnetje81 schreef:Maar in nood wil ik er ook niet heen hoeven lopen om te schudden.
Met 2 Siberen, waarvan er 1 wel liever een bolus in de tuin draait. Kunnen wij 7 dagen doen met LR4 - binnenkort komt de LR5, nu is al de uitrol in de US. Dus ik verwacht binnen afzienbare tijd hier ook wel korting op de LR4. Én welkoop neemt de LR altijd mee in de 20% dagen.
Omdat ik zelf 7 dagen niet fris vindt verschonen wij 2x per week de vuilniszak. Hij is dan zeker nog niet vol. Maar met een week vind ik toch dat je het wel begint te ruiken (zeker in de zomer) en ik ben zelf niet zo secuur met het koolstoffilter - dat scheelt misschien ook. Verschoon liever de zak.

Bellatrix schreef:Ik ben ook heel benieuwd of die van mij erop gaan. Ik laat ook nog wel 2 normale bakken staan voor de zekerheid. En ik moet op zoek naar grover grit want ik ben bang dat dat van mij erdoorheen valt.
Suggesties die ook betaalbaar zijn?
Bellatrix schreef:Ik ben ook heel benieuwd of die van mij erop gaan. Ik laat ook nog wel 2 normale bakken staan voor de zekerheid. En ik moet op zoek naar grover grit want ik ben bang dat dat van mij erdoorheen valt.
Suggesties die ook betaalbaar zijn?
Bellatrix schreef:Bedankt, ik ga er naar kijken. Hoeveel moet er dan de eerste keer in die bak? 1 hele zak?