Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
black_kelpie schreef:Vanavond op het menu: Darf kvv, Canumi sardines, brok, kefir, stukken paardenvet, groenlipmossel topping, bijenpollen en veendrenkstof.
[ [url=m/zFs5Zb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lukasje schreef:Uit interesse: je geeft veel extra tegelijk. Doe je dat dan elke dag? En geef je die extra’s met een speciaal doel? Wissel je nog af met andere? En kan je alle supplementen zo maar met elkaar geven of heb je er die je beter niet samen geeft ?
Sorry voor de vele vragen.

De meeste mensen wisselen af in extra’s, maar dat is ook weer afhankelijk van de reden. Mijn honden hebben geen serieuze/chronische gezondheidsklachten, maar ik wil hun gezondheid wel graag ondersteunen dus ik wissel een en ander af. Nu bijvoorbeeld de toppers van Onyx Dog Enrichment, heel leuk om te proberen, gezond en daarbij al een verrijking an sich om verschillende kruiden/planten/etc aan te bieden.
En bij Bandhu cottage cheese, bij Halo cottage cheese en blauwe bessen. Elmo wordt daar niet blij van, maar die at de rest wel op 

en pakte toen pas de burger en schraapte toen langzaam het blokje bottenbouillon stuk. 

overtreffende trap hoor! Nu wel hopen dat Wolf weer gaat eten natuurlijk. Maar die creaties die jij gaat maken worden moeilijk om te weerstaan denk ik
had niet verwacht dat het zo veel zou zijn

Ziet er goed uit!! Jij hebt inderdaad ook een pakket vol
Ben heel benieuwd wat je van die zakjes met fruit vindt. De Smoothiedog had ik ook al op mijn wenslijstje gezet 

veel succes op show!!
super tof!
succes met de show morgen!
Century schreef:Ik zit te denken om veendrenkstof te kopen, het promoot betere stoelgang en aangezien Meeko nog wel eens iets eet wat niet moet (en hij recent al een darminfectie had daardoor), lijkt me dat wel fijn. 't Zou ook de cavia's kunnen helpen met de overgang naar buiten in de zomer.
Iemand er goede ervaringen mee?