Ik ben al hard aan het nadenken over hints en heb de eerste cadeautjes gekocht. De voorpret is zo ontzettend leuk.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sem_ schreef:Ben nu wel nieuwsgierig cursebreaker! Ik wou dat ik die inspiratie had.![]()
Haha, gelukkig net goed gegaan josewoos!![]()
Oh bah, wat naar Marlinderooz, gelukkig gaat ze weer goed. Hopelijk kan ze nog even mee!
Puber puppies klinkt ook heftig candalisa, vooral dat het om meervoud gaat.![]()
Wat een schatje x_Jeanine_x. Hele leuke foto zo met die paddenstoelen!
Hier ook het eerste cadeautje gekocht! Komt vanmiddag binnen als het goed is.Nu de rest nog en onze eigen hond natuurlijk.
Afgelopen weekend zijn we weer wezen kijken en het is zo leuk om te zien hoe snel ze groeien. Zaterdag horen we welke van de zeven reutjes het wordt en maandagochtend halen we hem op. De bench staat al weken klaar ondertussen.
Zamora schreef:Ik heb meeste binnen, nog 1 dingetje en dan gaan inpakken en nog leuks er omheen bedenken haha.
Verpakken jullie alles ook apart of dat niet? Ik zie namelijk hier nog geen kerst papier in de winkel
MarlindeRooz schreef:Hier was het ook spannend. Roos heeft gisterochtend een TIA gehad. Ze wordt in januari 15 dus dat maakt het extra spannend. Maar je bent een asbak of je bent het niet, dus ze is alweer aan de wandel. Ze had alweer een kauwstick gescoord bij de buurman (die zelf niet eens honden heeft haha). Wel loopt ze nog best stroef en is ze ook heel moe en wat duf.
Maar het was wel even heel spannend en nu nog. Het kan natuurlijk zo zijn dat dit weer terugkomt. Ze is al oud natuurlijk.
Roos met haar stick, na een tia moet je natuurlijk alles uit je ziekte halen. Beetje zielig doen voor een snack. Er zijn zeker 3 buren waar ze regelmatig wat krijgt als ze haar zien.
[ [url=m/ZmcAHa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HFkGiQ.jpg]Afbeelding[/url] ]