Secret Santa 2021 - The dog edition

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 20:55

Ach lieve Roos. Wat een bikkel, dat ze alweer een beetje rondschuifelt. Die puppy ogen ook op de eerste foto, ze weet het wel goed uit te melken zo te zien :D

Ik ben al hard aan het nadenken over hints en heb de eerste cadeautjes gekocht. De voorpret is zo ontzettend leuk. :D

candalisa

Re: Secret Santa 2021 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 21:45

Ah roos is een bikkel!

Hier heb ik regelmatig geroepen dat de kado voor mila wordt omdat ze enkeltje marktplaats krijgen …. Puber puppies |o helpt ook echt blijkbaar want dan moet er vooral veel gekust en geknuffeld worden _O- om vervolgens weer vrolijk verder te gaan met waar ze mee bezig waren {:)-:(

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 00:33

Ik heb de kadootjes binnen, twijfel nog over 1 ...
Maar nu de hints....

Vandaag met een mede bokker al wel iets bedacht onder het genot van een wandeling en een pannenkoek:)
Afbeelding

yvetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 09:37

Krakende wagens die lopen het langst, dat weet Roos. Lieve foto's en geweldige buren heb je!

Hier ook de eerste kadootjes binnen en in onderhandeling voor een paar andere hahaha

De eerste hints ook al uitgewerkt. Leuk leuk leuk!

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 11:01

Ben nu wel nieuwsgierig cursebreaker! Ik wou dat ik die inspiratie had. :D

Haha, gelukkig net goed gegaan josewoos! :')

Oh bah, wat naar Marlinderooz, gelukkig gaat ze weer goed. Hopelijk kan ze nog even mee!

Puber puppies klinkt ook heftig candalisa, vooral dat het om meervoud gaat. _/-\o_

Wat een schatje x_Jeanine_x. Hele leuke foto zo met die paddenstoelen!

Hier ook het eerste cadeautje gekocht! Komt vanmiddag binnen als het goed is. *\o/* Nu de rest nog en onze eigen hond natuurlijk. :Y) Afgelopen weekend zijn we weer wezen kijken en het is zo leuk om te zien hoe snel ze groeien. Zaterdag horen we welke van de zeven reutjes het wordt en maandagochtend halen we hem op. De bench staat al weken klaar ondertussen.

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 11:05

Spannend sem!

Ik moet even tijd vinden om naar de action de te gaan voor de basis van mijn pakket.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 12:46

Sem_ schreef:
Ben nu wel nieuwsgierig cursebreaker! Ik wou dat ik die inspiratie had. :D

Haha, gelukkig net goed gegaan josewoos! :')

Oh bah, wat naar Marlinderooz, gelukkig gaat ze weer goed. Hopelijk kan ze nog even mee!

Puber puppies klinkt ook heftig candalisa, vooral dat het om meervoud gaat. _/-\o_

Wat een schatje x_Jeanine_x. Hele leuke foto zo met die paddenstoelen!

Hier ook het eerste cadeautje gekocht! Komt vanmiddag binnen als het goed is. *\o/* Nu de rest nog en onze eigen hond natuurlijk. :Y) Afgelopen weekend zijn we weer wezen kijken en het is zo leuk om te zien hoe snel ze groeien. Zaterdag horen we welke van de zeven reutjes het wordt en maandagochtend halen we hem op. De bench staat al weken klaar ondertussen.

Wel een uitgebreide puppy spam plaatsen hé <3

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 13:00

Hier heb ik ook alles verzameld.. nu nog iets van tip vinden… :P

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 13:12

Ik ga zo even naar een leuke dierenzaak die net wat apartere dingen heeft dan de doorsnee winkel, gaan we vast slagen!

Leuke inpak opties en hintjes hebben wij al bedacht. Morgen is mijn man op cursus, is het slecht weer, kunnen we lekker knutselen :D

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 13:22

Ohh jeetje. Als ik dit allemaal zo lees krijg ik de zenuwen. Ik ben creatief op een andere manier, ik zit hier echt heel moeilijk over te denken :+ Ik ben bang dat mijn pakket minder spannend gaat zijn dan van vele anderen hier :')

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 15:07

Ik ga komende week even shoppen.
En heb al een leuk idee voor de hint en daar mag mijn hond mooi even mee helpen haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 20:00

Hier is het eerste ook geshopt! Deze week nog wat handgemaakt in elkaar steken. Hoop dat de betreffende hond(en) het leuk vind(en)! Tips zijn ook al bedacht. Enkel even uitwerken.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-21 20:11

Ik heb ook wel een idee voor het inpakken! *\o/*

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 20:16

Ik heb vandaag geshopt en via de post is er ook wat onderweg :D

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 21:53

Ik heb meeste binnen, nog 1 dingetje en dan gaan inpakken en nog leuks er omheen bedenken haha.

Verpakken jullie alles ook apart of dat niet? Ik zie namelijk hier nog geen kerst papier in de winkel :')

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 21:57

Zamora schreef:
Ik heb meeste binnen, nog 1 dingetje en dan gaan inpakken en nog leuks er omheen bedenken haha.

Verpakken jullie alles ook apart of dat niet? Ik zie namelijk hier nog geen kerst papier in de winkel :')

Welke winkels heb je dichtbij?
Hier worden we toch doodgegooid met kerst inpakpapier overal :') geen action in de buurt bv?

Ik pak alles apart in ja, vind dat zelf wel leuk :)

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 22:06

Action stond alleen sinterklaaspapier :') zal nog bij kruidvat kijken wat die heeft haha

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 22:07

Zamora schreef:
Action stond alleen sinterklaaspapier :') zal nog bij kruidvat kijken wat die heeft haha

Oh wat gek! Hier hebben alle action filialen al een maand kerst spullen en inpakpapier :')
Maar Kruidvat of Hema ofzo als je die toevallig in de buurt hebt. Of Blokker bv.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 22:09

Hier 2 actions op gelijke afstand en de ene wel kerstpapier, andere niet. Heel irritant.
Van de week maar rondje maken :)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 22:12

Ik pak zeker alles apart in :D
Dat is juist het leuke aan kadootjes krijgen, toch? Het uitpakken <3

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 23:45

Wat zijn jullie allemaal al vroeg met shoppen :=
Ik ben er niet zo erg mee bezig. Ga er de eerste week van december mee aan de gang, dan kan het daarna ook meteen de deur uit. Mocht ik meerdere cadeautjes kopen, pak ik alles wel apart in ja.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-21 00:11

Ik heb naast deze nog een secret Santa (boeken editie), en moet voor 1dec nog 2 advent kalenders afmaken(1 voor m’n zoon en 1 voor m’n beste vriendin) + een surprise maken met m’n zoontje die dit voor het eerst moet doen op school. Veel te doen nog op kort termijn hihi. Dus ik wilde wel zsm alles in huis hebben zodat ik niet al te veel meer hoef te shoppen tussendoor haha. Dan kan ik alles nu vrij snel achter elkaar gaan inpakken en klaarmaken :)

En ik was gewoon veel te enthousiast om nog te wachten, vooral dat := maar heb nog niet alles in huis, dus moet nog even wachten voor ik het wel echt verzendklaar heb. Maar inpakmateriaal oa ligt al klaar :j en het plan voor de hints ook, deel van de spullen zijn in huis of al besteld en onderweg dus dat geeft een fijn gevoel *\o/*

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-21 00:16

MarlindeRooz schreef:
Hier was het ook spannend. Roos heeft gisterochtend een TIA gehad. Ze wordt in januari 15 dus dat maakt het extra spannend. Maar je bent een asbak of je bent het niet, dus ze is alweer aan de wandel. Ze had alweer een kauwstick gescoord bij de buurman (die zelf niet eens honden heeft haha). Wel loopt ze nog best stroef en is ze ook heel moe en wat duf.

Maar het was wel even heel spannend en nu nog. Het kan natuurlijk zo zijn dat dit weer terugkomt. Ze is al oud natuurlijk.

Roos met haar stick, na een tia moet je natuurlijk alles uit je ziekte halen. Beetje zielig doen voor een snack. Er zijn zeker 3 buren waar ze regelmatig wat krijgt als ze haar zien. :))
[ [url=m/ZmcAHa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HFkGiQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dacht dat ik nog gereageerd had maar toch niet. Jeetje wat spannend en rot :( hoe gaat het nu? Hopelijk alweer wat meer opgekrabbeld?

@Sem,
Hihi ja nog even wachten en dan weet je wat de hint gaat zijn. Al ga ik m’n ‘all out’ plan niet doen maar houd ik het toch iets ingetogener haha.

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-21 00:46

Ik heb ook alvast wat spulletjes besteld. Tussen het studeren door heb ik niet heel veel tijd om te gaan shoppen en het reizen tussen Nederland en België neemt ook nog veel tijd in beslag, dus het leek me makkelijker om alles gewoon naar Nederland te versturen hahah.

Moet nog wel goed gaan zitten voor de hints.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-21 15:26

Ik ben nu bij Roos, ze is nog wel wat wankel en heeft slechte oriëntatie maar hopelijk wordt dat nog wat beter. Wel is ze weer de pineut want mijn vader heeft per ongeluk in het leven van haarnagel geknipt. Dus even een doekje erom nu. :=

Net een lekkere snack van me gekregen en lekker kroelen nu. <3
Afbeelding

(Ja de mand is wat klein maar ze weigert in een andere mand te liggen. Ze heeft ook nog een groot orthopedisch kussen. Maar die lelijke mand = alles)