Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anna79 schreef:Ik heb vandaag eindelijk de regenoveral van Trixie binnengekregen. Leuk jasje, past goed, mooi dun ook. Maarre, bij de voorpoten en buik hangt het erg laag waardoor mijn hond niet fijn kan bewegen. Ze kan er geen ruime passen mee maken. Deze gaat dus retour. Ik ga me nu verdiepen in die van Hurrta. Vallen die maten een beetje normaal?
silverdapple schreef:De rainblocker heb ik maar die zou ik niet zo snel aanraden. Regen condenseert aan de binnenkant en aan de onderkant kruipt vuil en nattigheid (uit het gras) omhoog.
[ [url=m/DjqfAR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maarrr mijn hond is wel kleiner, hij meet 31cm.
x_Jeanine_x schreef:[ [url=m/OdzsUR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KQgoez.jpg]Afbeelding[/url] ]
Yoshi heeft een jas van Kentucky in speciale teckel maat!! Zo fijn. Nu wachten tot ze ergens weer in de aanbieding komen want nu wil ik de andere modellen ook in teckel maten
VillaNeusjes schreef:x_Jeanine_x schreef:[ [url=m/OdzsUR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KQgoez.jpg]Afbeelding[/url] ]
Yoshi heeft een jas van Kentucky in speciale teckel maat!! Zo fijn. Nu wachten tot ze ergens weer in de aanbieding komen want nu wil ik de andere modellen ook in teckel maten
ik vind 't bij deze jassen zo jammer dat de borstkas vrij is. Want daar geraakt ze juist de meeste modder en nattigheid. Ik zou juist graag bedekking hebben omdat 't daar warm moet blijven.