Grapjas
Maar wat fijn dat hij zich zo goed voelt nu! Komt vast helemaal goed, katten wennen snel aan nieuwe situaties! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Grapjas
Maar wat fijn dat hij zich zo goed voelt nu! Komt vast helemaal goed, katten wennen snel aan nieuwe situaties!
. Eerst hechtingen er over 2 weken maar uit, wond helemaal goed dicht en dan maar verder zien denk ik.
.
. Dus ben bang dat we hier toch gewoon ff doorheen moeten.
.
.Tot ze door hadden dat we ermee naar buiten gingen
.
). Heb liever dat hij wat extra snoepjes eet dan dat hij gewoon echt te weinig eet.
).
. Zijn broer helemaal kuchen. Niet aardig, maar ik vond het heel grappig.
.
). Als ik hem 's avond riep gebeurde het wel dat ik echt op 500 meter iets in het land zag bewegen, dat was hem dan en dan kwam hij naar huis sprinten, luid mauwend. Hij is echt het beste tussen een buiten jager en een aanhankelijke huiskat
.
.Dennis schreef:Het is alleen een beetje een lastig cirkeltje.
Met kap eet hij ook slecht, zonder eten wat last van zijn mag door de pijnstillers, maar zonder pijnstillers kan ook nog niet.
Dus het is nu maar op als we er niet bij zijn, af als we er wel bij zijn. En extra natvoer(dat gaat er altijd in) voor hij zijn pijnstillers krijgt.
9 levens, maar ben bang dat Nor er al een paar in heeft moeten leveren.
We willen dat hij gewoon goed geneest, ellende hebben we genoeg gehad, dus gewoon nog even door zetten.