kiwiwitje schreef:ja joh. ook bij medpets, in mijn shop en bij de meeste dierenwinkels
Top! Ga ik daar voor kijken!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ual_95 schreef:Amandavd schreef:Ik zal er eens voor kijken. Een stukje is er af gekomen omdat ik eraan heb gezeten. Dus huid daaronder was wel gaaf maar iets rood.
Hoe gaat het met Boellie?
@Ual,hoe gaat het met haar?
Het gaat eigenlijk heel goed! Na de operatie gisteren werd ze bij ons in de wachtkamer neergelegd en was ze binnen 5 minuten helemaal wakker. Ze begon direct te wandelen. Ze heeft thuis nog wat geslapen, maar had direct eetlust en dorst. Plassen gaat ook prima. Ze is erg speels en blijft de bal maar brengen. Leg maar eens uit dat ze beter stil kan blijven liggen.![]()
Ze heeft overigens ook een rompertje aan. Doordat ze een vrij dikke, lange vacht heeft, lijkt haar hoofd nu heel groot, haha.
[ [url=m/sbc5Ph.jpg]Afbeelding[/url] ]
joyce83 schreef:Het ziet er super uit!
Ik heb vandaag de onze opgehaald om 15 uur. Ze was nog erg wankel richting de auto. Nu loopt ze weer normaal maar slaapt eigenlijk alleen maar. Op het blaadje wat ik mee kreeg staat 2 dagen rustig houden en daarna mag ze weer rennen en spelen met andere honden.
joyce83 schreef:Het ziet er super uit!
Ik heb vandaag de onze opgehaald om 15 uur. Ze was nog erg wankel richting de auto. Nu loopt ze weer normaal maar slaapt eigenlijk alleen maar. Op het blaadje wat ik mee kreeg staat 2 dagen rustig houden en daarna mag ze weer rennen en spelen met andere honden.