Hamster verdwenen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 22:02

Eydis schreef:
Mijn nichtje had een russische dwerg hamster en deze liet ze in huis, waar ze bij was graag loslopen. Op een dag had ze hem in de woonkamer loslopen op de bank en was hij opeens weg. Mijn oom was net daarvoor op de bank geploft, hamster weg. Mijn nichtje heeft de kamer uitgekamd om hem te vinden, ze vond hem pas toen mijn oom opstond. Hij was er op gaan zitten, dat heeft Hammie helaas niet overleefd. :(

Ik zie nu echt zo'n dikke kont voor me met het bengelende hamster kontje ertussen... _O-

Sorry zo zielig en niet leuk... -O-

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 22:07

Fair schreef:
Ik loop naar dat grasveld en ik laat het muisje uit het potje. Rent dat beest vol op de weg af (20m verder) en wordt hij zo voor mn ogen overreden. platte muis :oo
Mijn excuses, maar dit vind ik humor :') _O-

Wij hadden een konijntje in de tuin rondlopen. Was overgebleven nadat zn broertje was overleden. Op een dag kwam ik thuis en bemerkte dat de poort open stond. Ja, kan gebeuren en verder niet over nagedacht. Tot ik me later opeens besefte dat het wel erg stil was in de tuin. Nijn spoorloos verdwenen en helaas nooit meer gevonden...

Gaabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 22:19

Mijn hamster is ook meerdere keren ontsnapt. In d'r eerste hok heeft ze ontdekt hoe ze het deurtje open kon krijgen. Ook in andere huisvesting meerdere keren weten te ontsnappen. Meestal had ik het snel door, doordat ik geritsel in de bak waar al het voer zat hoorde. Ook een paar keer op avontuur geweest en daarbij de rubberen stukjes van de thumbsticks van de playstation controller afgeknaagd... Maar goed dat ik geen vriend heb :')

Deze kwam ik een paar jaar geleden tegen en die is ook wel heel bijzonder:
https://www.youtube.com/watch?v=oH52Jecvq5M

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 22:40

Kwam net deze tegen, vond ‘m wel toepasselijk voor dit hilarische topic :') Afbeelding

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 22:44

Wij hadden vroeger thuis een fret 'Frits'. Frits was van mijn broer, maar die ging op kamers en de fret mocht niet mee. Mij moeder werd op een dag gebeld door de buurman van een paar huizen verderop of ze even wilde komen...
Mijn moeder werd meegenomen naar de schuur,daar stond een grote koelkast.Daar werden alle verse eieren van al zijn kippen in bewaard. De buurman doet de koelkast open....Frits zat midden in de koelkast aan een feestmaal en de buurman had geen eieren meer...

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 22:49

Heerlijk topic :+
Ik ben opgegroeid met een hele zwik beesten en ook de raarste dingen meegemaakt.

Hamster foetsie, uiteindelijk hoorde we die onder het keukenblok en die moest er half uitgesloopt worden want ik was ontroostbaar.
Heb ook wat hamsters versleten maar deze was trouwens wel echt enorm lief.

Konijnen die ik nu heb ineens onvindbaar en dan door tuinen van de buurman aan het struinen zijn.
Als je daar eindelijk bent zitten ze ineens weer op de plaats en daarna weer andersom.
Tis een stel hufters bij elkaar.

De hond buiten gesloten. Toen we het beseften in totale paniek gaan zoeken maar ze was gewoon voor de voordeur gaan zitten en dis omgelopen.

Cavia kwijt. Die vond ik in mijn bed rustig opgerold aan het slapen.

Ik heb nu ook een loslopende cavia ertussen zitten en maak me tegenwoordig niet eens meer zorgen als die weer eens verdwenen is in huis.

Jaren terug had ik een parkiet. Die de bakjes van de buitenkant had afgesloopt en ontsnapt was.
Uit huis kon die niet zijn.
Uiteindelijk zat de hond ermee in zijn bek in de bench. Zijn prooi aan het beschermen... die leefde dus niet meer.

Toen ik zelf katten nam had nummer 1 op zolder een gat gevonden in de vloer waar ze in paste. Zo liep die tussen plafond en de vloer in.
Dat duurde ook wel even voordat ik daar panikerend en wel achter kwam.
Heb ze gelijk gedicht.

Shetlander ontsnapt en bij de overburen terug vinden in stal die niets hadden gezegd. Loop je dan uren voor te zoeken.

Mijn vorige paard was een uitbreker en stond in zicht beeld als je over een 80 weg langs de weilanden kwam.
Ik kwam van werk af en reed erheen en zag hem 10 weilanden verderop staan. Heel doolhof afgelegd en dat is niet 1x gebeurd ook. Dat ik alweer zuchtend nog 5 minuten in de auto zat te vloeken en tieren op dat beest die dan heel onschuldig daarna keek van ja wat?

Zo kan ik nog wel een uur door typen denk ik _O-

Edit; thewelsh ik ga stuk :')
Laatst bijgewerkt door LukieBradley op 09-07-20 22:50, in het totaal 1 keer bewerkt

M_aaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 22:50

rien10 schreef:
De hamster van mijn zus had een glazen verblijf, hij kon er dus niet uit klimmen. Toch liep hij iedere nacht los in haar slaapkamer. Zus ving hem weer, zette hem terug. En snachts liep hij weer los.
Mijn zus haar slaapkamer was op de begane grond. Op een nacht ging ze naar bed en bleef wakker liggen om te kijken wat er gebeurde. De deur die op een kier stond werd opengeduwd door de hond (Berner Sennenhond). De hond stak haar kop in het hamsterverblijf en pakte heel heeeeel voorzichtig de hamster op en zette hem op de grond. Maf he?

Wauw <3 <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 23:37

Ik zag heel tijdje terug bij t weiland van de buurpony's een in mijn ogen ineens opvallend dikke shetlander staan..

Ik dacht nog apart, vast een nieuwe pony. Kwam ik dichterbij:

Bleek het mijn eigen leen-shet te zijn die daar zijn buikje helemaal aan het rond eten was. :+

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 08:53

Mijn oude C-pony is eens over de dichtgevroren sloot gegaan naar de buren. Daar stonden schapen die ze aan het jagen was :wow: . Tijdens die strenge winter werd ik wel vaker gebeld of ik, als ik klaar was met school, de pony tussen de schapen vandaan wilde halen :))

Kaplaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 13:36

Zo dus :')
Afbeelding
(Deze kwam ik tegen op 9gag)

The_Cat

Re: Hamster verdwenen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 14:32

Lijkt wel een beetje op de reclame clip van Jean Claude Van Damme :')

Afbeelding

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 14:33

Sjesus, die is leniger dan ik :')

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 14:33

Zelfde kleur beentjes :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 15:39

Vraag mij of doe man en die hamster "het" nog wel kunnen doen! O:)

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 19:44

Kaplaars schreef:
Zo dus :')
[ [url=m/2ERl79.jpg]Afbeelding[/url] ]
(Deze kwam ik tegen op 9gag)

Wahaha ik ga stuk hier _O-

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 20:21

The_Cat schreef:

[ Afbeelding ]

Die vergelijking _O- _O- _O-

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 11:16

The_Cat schreef:

[ Afbeelding ]

:j :')

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 11:21

Sandyislief schreef:
Pumpkin kan je heel doordringend aankijken als ze iets wil van je.. Doorgaans omdat ze iets hoort ritselen en denkt dat er wat te snacken valt.. :9

Ik heb een cavia die een adem-analyse doet als ik iets in zijn nabijheid eet. Eet ik iets wat hij ook lust, gaat ie luid piepen omdat hij dat ook wil hebben.

Eleeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 21:28

En bedankt he , nu heb ik een mega aquarium aangeschaft en ga ik op zoek naar een dwerghamster :D

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 21:33

Eleeke schreef:
En bedankt he , nu heb ik een mega aquarium aangeschaft en ga ik op zoek naar een dwerghamster :D

Achter de koelkast, onder de bank of in de verkleedkist van willekeurige mensen schijnen goede vindplaatsen te zijn :))

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 21:37

Eleeke schreef:

En opppassen dat je aquarium niet bevriest en daarmee je hamster dus bevroren hamsticks wordt.

Eleeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 23:34

Ibbel schreef:
Eleeke schreef:

Achter de koelkast, onder de bank of in de verkleedkist van willekeurige mensen schijnen goede vindplaatsen te zijn :))

:D :D :D Nog niets gevonden helaas, maar ik geef de hoop niet op.

Goudhaan1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 23:55

Afbeelding

Afbeelding
9 van de 10 keer dat ik die van mij kwijt ben, liggen ze zo samen ergens te slapen.

Mand

Re: Hamster verdwenen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 02:32

Op dat zwarte ratje zou ik dus zo gaan staan/zitten. Die zie je echt niet :+

Goudhaan1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 05:20

Mand schreef:
Op dat zwarte ratje zou ik dus zo gaan staan/zitten. Die zie je echt niet :+

Hahaha ja, die is vrij onzichtbaar :') gelukkig zijn verder al mijn meubels vrij licht van kleur, dus dan issie toch beter te zien 8-)