Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
nuscaniels schreef:Pff zit er even helemaal doorheen. Waarom weet ik niet, heel de late avond gaat stap voor stap door mijn hoofd. Niks geks, niks anders maar ze dreigt nu mij te bijten. Ik weet niet hoe ik dat morgenochtend moet oplossen. Gelukkig nog rond 21 behoefte laten doen maar morgenochtend moet ze er ook uit.
Geen ene keer aan haar getwijfeld de afgelopen 2 weken, ongeacht hoe ze reageerde maar dit nu weet ik niet wat te doen.
En om 7.30 wil ze eruit. Zoals gewend en logisch na heel de nacht.
StalNollie schreef:Skippy 9 jaar met zo'n hond sorry voor alleen al de omgeving buiten huis als de hond zou ontsnappen vind ik dat echt niet verantwoord die kreeg hier eerder al een spuitje
nuscaniels schreef:Vanochtend kunnen uitlaten. Wat in haar geval inhoudt, ergens zo beschut mogelijk plassen en daarna als de wiedeweerga naar huis.
Haar houding tov mij is nog steeds niet zoals voorheen maar denk dat nu de nood tot plassen overheerste.
Ga zo rondje bellen. Alles is pas vanaf 9 bereikbaar.
Ik bel ook die man van donderdag, hij heeft haar en mij gezien.
Even overleggen met hem ook.
Maar dat ze nu niet langer hier kan blijven is duidelijk. Ik kan hier niet mee omgaan en haar op de juiste manier nu benaderen en behandelen.