Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lukasje schreef:DiantaM schreef:Spannend TS! Wat een schatje om te zien.
Ik heb hier ook een aantal keren mee gelezen en gepost. Over vier weekjes mogen wij onze Finse lappenhond pup gaan ophalen. Allemaal door dit topic
Oh wat leuk ! Hebben jullie lang op de wachtlijst gestaan ?
Mallow schreef:Inmiddels zijn we een half jaar verder, een hond vinden in deze corona periode is zeg maar onmogelijk gebleken![]()
Sinds 3 maanden heb ik actief contact gehad met een hele fijne organisatie in Griekenland en eindelijk was daar ons perfecte hondje! Hij is inmiddels in Nederland en we gaan zaterdag kennis maken (dat vond ik wel heel fijn) en als alles nog net zo goed voelt halen we hem zondag op!
Hij is niet wat ik verwachtte mee thuis te komen uiteindelijk maar eigenlijk nog veel beter dan dat![]()
[ [url=m/zqhL2t.jpg]Afbeelding[/url] ]
DiantaM schreef:Spannend TS! Wat een schatje om te zien.
Ik heb hier ook een aantal keren mee gelezen en gepost. Over vier weekjes mogen wij onze Finse lappenhond pup gaan ophalen. Allemaal door dit topic
Mallow schreef:Nou DiantaM wat super leuk zeg! Gefeliciteerdwat zo’n topic dan kan doen hè? Haha!
We hebben eerst op de wachtlijst gestaan bij een Barbet fokker maar de prijs voor een pup was daar toch wel echt boven budget.
Ik heb wel goede ervaringen met adopteren uit het buitenland maar ook de asiels in Nederland in de gaten gehouden. Ondanks dat daar best wat honden zitten zijn er echt maar heel erg weinig die enigzins zonder rugzakje zijn. Een beetje een rugzak vind ik niet erg maar met kinderen ben ik liever extra voorzichtig.
We hebben contact gehad met GaGa en echt, ik kan niets anders zeggen dan fantastisch geholpen. Ze kijken echt heel goed naar welk diertje wel of niet zou passen en ze zeggen eerder nee dan ja zeg maar. Huisbezoek gehad, heel veel telefoongesprekken. Echt super fijn!
Hij is ongeveer 3,5 maand oud en naar wat lijkt super relaxed en echt een leuke speelse pup.