Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anitas1994 schreef:Om sparky bij te vallen. Er zijn genoeg konijnen 100% waar maar als jij kleine kinderen hebt en die op wilt laten groeien met dieren in dit geval een konijn is het niet altijd makkelijk om het gewenste karakte in een asiel te vinden. Dit zijn konijnen met een verleden, kan zomaar zijn dan nijn totaal niks van mensen moet weten terwijl volwassenen of kind wel wilt aaien enz..
anitas1994 schreef:Om sparky bij te vallen. Er zijn genoeg konijnen 100% waar maar als jij kleine kinderen hebt en die op wilt laten groeien met dieren in dit geval een konijn is het niet altijd makkelijk om het gewenste karakte in een asiel te vinden. Dit zijn konijnen met een verleden, kan zomaar zijn dan nijn totaal niks van mensen moet weten terwijl volwassenen of kind wel wilt aaien enz.. Ik zelf kreeg ook een konijn op mijn 8ste gehad tot mijn 18de altijd zelf voor gezorgd, geknuffeld enz. Dit was wel mogelijk omdat wij de konijnen van baby hadden en ze niks anders wisten dan dat knuffelen normaal was.
SparkYY_8 schreef:Fendi schreef:Ik weet niet of het al gevraagd is, maar waarom fok je met konijnen? De asielen en de opvangen puilen uit...
Dat mag je best vragen hoor, die vraag krijg ik vaak gesteld en eerder in dit topic heb ik daar ook al antwoord op gegeven![]()
Myour schreef:Wat ontzettend schattig weer
Heel andere kleurtjes dan het vorige nestje, ook andere vader?