Dit resulteerde in jarenlange doodsangst voor honden.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KittyDylan schreef:Bedoel meer dat hij het niet leuk vindt als iemand aan mijn moeder komt (zijn lieveling)
Of als we thuis ruzie krijgen, zal hij er ook tussen komen. Daar kan hij gewoon niet tegen. Maar bij velen wordt dat al als gevaarlijk bestempeld
DatBenIkNou schreef:KittyDylan schreef:Bedoel meer dat hij het niet leuk vindt als iemand aan mijn moeder komt (zijn lieveling)
Of als we thuis ruzie krijgen, zal hij er ook tussen komen. Daar kan hij gewoon niet tegen. Maar bij velen wordt dat al als gevaarlijk bestempeld
En die 'velen' zetten je niet aan het denken? Misschien hebben ze een goed punt? Mooie boel als de hond dat soort dingen mag bepalen. Hij hoeft de boel niet te regelen in huis?!
KittyDylan schreef:Bedoel meer dat hij het niet leuk vindt als iemand aan mijn moeder komt (zijn lieveling)
PowerOfZoef schreef:In Spanje hadden ze bij een strandtent een lieve hond die er altijd bij zat. Ik vond wat van dat rood witte afzet lint en ging met hem spelen. Hij zag alleen mijn hand aan voor het hint en toen toen per ongelijk gebeten.
Hij heeft daarna nog heel veel lekkers van mij gekregen, omdat hij zelf zo geschrokken was dat hij mij beet