Wat worden ze al groot! Wat leuk dat ze lekker naar buiten mochten
Wilawander
Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-16 22:46
We hebben hier alleen maar regen gehad de laatste dagen en nu scheen even lekker het zonnetje dus even gebruik van gemaakt. Ja ze worden echt leuk nu. Word nog lastig afscheid nemen straks
Alweer over de 5 weken het gaat veel te hard maar ook oh zo leuk. Inmiddels zijn ze zulke belhamels dat ik al gezegd heb dat is de reden van twee. Als ik me dan bedenk dat het er ook 8 hadden kunnen zijn..... Moeders is ook aardig strabant ermee en heeft de wind er goed onder. Het zijn soms net kleine
maar ze zijn ook heel lief tussendoor, als ze slapen
Wat leuk dat je met Wout naar de puppys bent geweest! Mooie foto's!!
amy_leftover
Geplaatst: 30-10-16 21:08
Hij vond het prachtig hij viel op de terugweg al bijna in slaap, maar zei steeds dat hij niet naar huis wou, maar nog bij de puppy's Ze waren ook wel erg leuk, die wolbaaltjes!
De honden vonden het geloof ik ook wel leuk, zo'n kabouter
Inmiddels alweer 7 weken. Nog een week en dan gaat Arkady verhuizen. Het gaat zo snel. Furby is het wel zat inmiddels. Even spelen en s'nachts oppassen oke maar meer ook niet. Het sloopt, speelt, vreet enz.
Vrijdag komt de chipper en de dierenarts voor de entingen.
Een hele dierbare foto met onze max die deze week de diagnose kanker kreeg die op het eind gaat lopen.
Eten is van groot belang
Eindelijk eten.... please
Grote monsters verslaan
Paketten met eten!! uitpakken
amy_leftover
Geplaatst: 11-11-16 22:17
Wat is dat snel gegaan! Zie je op tegen het afscheid of zijn jullie er al wel aan toe met die draken
Leuk ook die staande oortjes, geeft haar een nog iets ondeugender uitstraling
Wilawander
Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-16 00:00
Ik denk dat het wel even moeilijk word maar aan de andere kant word het ook langzaam tijd want ze zijn echte draken hahaha. Langzaam ben ik bang voor mijn keuken en aanverwanten met die monstertjes. Maar denk dat ik wel even een traantje ga weg pinken. Maar langzaam aan word wat opvoeding ook wel fijn heb de nodige gaten in de kleren en dat moeten de mensen toch zelf doen zoals hun het willen. En vind het zelf ook wel leuk met Aragon aan de slag te gaan en heb afleiding genoeg en een 2e nestje staat op de planning.
Wilawander
Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-16 00:23
Het geplande nestje. Nica word elk moment loops.De flyer moet nog aangepast worden met de IPO1 en de keuring is in 2 weken.
Anita45
Geplaatst: 12-11-16 00:40
Welke blijft er nu dan, de grauwe of de zwart/gele?