Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kimmie261 schreef:nou,inmiddels weet ik meer over de hond en situatie en blijkt dat het blind zijn wel omgezet kan worden naar slecht ziend ( ziet bv wel katten lopen enz) ,angst is voor vuurwerk/onweer en schreeuwende mensen daarnaast functioneert de hond goed/normaal in het gewone leven,en als klap op de vuurpijl valt ook de blessure zodanig mee dat de hond dagelijks nog wandelingen maakt van uren zonder mank te zijn,beestje is af en toe licht mank op dit moment wat na een half uurtje weer weggetrokken is ,de trappen die deze hond moet lopen is er wel geteld 1 ,en daarbij is de hond zo licht dat deze getilt kan worden.
dood maken zou bij mij nog niet opkomen in dit geval,sterker nog,deze hond zou probleemloos een nieuw kniebandje krijgen zonodig
kimmie261 schreef:ik zou geld lenen,maar goed ik heb dan ook ouders die mij ruimschoots het geld zouden kunnen voorschieten,dus daar zou ik niet eens na over hoeven te denken.
plus als dat niet zo zou zijn....uhhhmmm op zoek gaan naar goedkopere DA /operatie mogelijkheden al dan niet over de grens,spulletjes verkopen die geld op zouden kunnen brengen enz,en evt vrienden dan maar lief aankijken,vooral diegene die weten wat de dieren voor mij betekenen,en ook daarin ben ik dan de gelukkige mensen om mij heen te hebben die probleemloos zouden helpen...
overigens is voor deze hond een operatie op dit moment niet aan de orde...