Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
papagroom schreef:Heb je een dierentuin in de buurt.....haal wat roofdierenmest,en er komt gegarandeerd geen kat meer in je tuin.

djinnie schreef:ts geeft duidelijk aan dat de kat niet in haar tuin poept en jij maakt daar een in de stront grijpen verhaal van. Dus dat alleen al maakt je voor mij een zeikert ja. Dus ik op mijn beurt weer blij dat jij mijn buur niet bent, stokertjes zijn vreselijk om naast te wonen, kan ik me zo indenken namelijk.farahdiba46 schreef:nee. Ik kan slecht tegen z**kers en daar zijn er veel van, zo te lezen hier
Ongelooflijk... ben ik blij dat jij mijn buur niet bent. Zeikerds, omdat je met werken in de tuin lekker in de kattenstront grijpt, want dat is oh zo lekker fris...
Bowen, wat betreft het verhaal van TS heb je gelijk. De eigenaren van dat dier willen meedenken, super dus. Maar er zijn er helaas zat die dat niet doen. En dan zijn degene die overlast ervaren ineens de zeikerds, zoals hierboven al door iemand gemeld. Bizar, toch? Mijn man wordt inderdaad pislink van kattenpoep in onze tuin. Gelukkig zit de desbetreffende kat niet te wachten bij zijn hoopje, maar hij had hem zeker naar het asiel gebracht. Al mag ie dat van mij toch niet. Beestje kan er weinig aan doen. Maar die lakse katteneigenaren die bijvoorbeeld trots vertellen dat ze bijna nooit de kattenbak hoeven schoon te maken... die vind ik wel kei vervelend.
_Dingetje_ schreef:Er is een apparaatje te koop bij de Welkoop die een signaal afgeeft zodra die beweging krijgt.
Deze geeft een hoge fluittoon, waardoor de katten niet meer in je tuin komen.
Werkt goed en je kan er een batterij in doen of op het lichtnet aansluiten. Jaren zo'n apparaatje gehad, omdat mijn tuin ook vol gescheten werd door katten uit de omgeving, werkt prima!
Alleen niet te gebruiken als je ook een hond hebt, maar meestal in dat geval heb je ook geen overlast van katten. Succes
beemst36 schreef:_Dingetje_ schreef:Er is een apparaatje te koop bij de Welkoop die een signaal afgeeft zodra die beweging krijgt.
Deze geeft een hoge fluittoon, waardoor de katten niet meer in je tuin komen.
Werkt goed en je kan er een batterij in doen of op het lichtnet aansluiten. Jaren zo'n apparaatje gehad, omdat mijn tuin ook vol gescheten werd door katten uit de omgeving, werkt prima!
Alleen niet te gebruiken als je ook een hond hebt, maar meestal in dat geval heb je ook geen overlast van katten. Succes
Hoe heet dit apparaatje of onder welke zoekterm kan ik deze zoeken op de site van de welkoop?
japielover schreef:Ik heb niet alle gelezen.
Maar het gezeik over honden strond snap ik niet.
Ik betaal elk jaar 85a95 euro minimaal aan honden belasting.
Ik moet verplicht honden poepzakjes bij dragen en de poep op ruimen.
Prima, ik wilde een hond dus geen probleem.
Maar onze buurman met 2 katten betaald niks.
En t beest schijt wel in onze tuin.
Waar mijn zoontje van 5 speelt.
En is de zandbak dicht dan kakt hij gewoon in het gras.
Jat mn vissen uit de vijver en loopt ook gewoon ons huis binnen.
Ik ben er al vaak zat aan de deur geweest.
Wij hebben een dichten schutting waarzei bomen tegen geplant hebben dus hij klimt er zo overheen.
Hij was niet bereid een paar zakken zandbakzand te betalen.
En ik moest maar verhuizen.
Dus ik laat nu ook mn hond los.
En dan zeg ik rustig pak de poes.
Mijn kat komt niet buiten.
Als mn paard al buiten mest ruim ik het op mits de situatie dat toelaat.
En van mn hond ruim ik ook op.
Jammer maar dan ga ik me er niet druk om maken als die kat straks wat gaatjes heeft.
Gulpje schreef:japielover schreef:Ik heb niet alle gelezen.
Maar het gezeik over honden strond snap ik niet.
Ik betaal elk jaar 85a95 euro minimaal aan honden belasting.
Ik moet verplicht honden poepzakjes bij dragen en de poep op ruimen.
Prima, ik wilde een hond dus geen probleem.
Maar onze buurman met 2 katten betaald niks.
En t beest schijt wel in onze tuin.
Waar mijn zoontje van 5 speelt.
En is de zandbak dicht dan kakt hij gewoon in het gras.
Jat mn vissen uit de vijver en loopt ook gewoon ons huis binnen.
Ik ben er al vaak zat aan de deur geweest.
Wij hebben een dichten schutting waarzei bomen tegen geplant hebben dus hij klimt er zo overheen.
Hij was niet bereid een paar zakken zandbakzand te betalen.
En ik moest maar verhuizen.
Dus ik laat nu ook mn hond los.
En dan zeg ik rustig pak de poes.
Mijn kat komt niet buiten.
Als mn paard al buiten mest ruim ik het op mits de situatie dat toelaat.
En van mn hond ruim ik ook op.
Jammer maar dan ga ik me er niet druk om maken als die kat straks wat gaatjes heeft.
Gaat het verder wel goed met jou? Misschien moet je er eens met iemand over praten?