StalNollie schreef:Kinderen zij mensen die vergelijking kun je niet maken
Tuurlijk wel, beide veroorzaken mogelijk overlast.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kinke schreef:Nu niet er je eigen draai aan geven Eline, ik bedoel er mee te zeggen dat je toch niet alleen maar doet wat je zelf leuk vindt neem ik aan? Ik vind (let op het woord 'vind') dat men huisdieren en vooral honden enorm vermenselijkt. Onze hond zal ook veel liever constant bij ons zijn dan alleen thuis. Ik neem hem echt niet overal mee naartoe, zie me al aankomen overal met die hond, alsof we een soort 2 in 1 pakket zijn.
. Vrienden van mij weten dat ook en vinden het helemaal niet erg dat het beest overal mee naartoe gaat. Degenen die er wat minder mee hebben, geven het aan en dan laat ik haar wel thuis. Maar verder, het is 9 van de 10x, ik en mijn hond. Kinke schreef:En als die hond dan zoals iedereen hier meldt over zijn eigen hond, zo braaf en 'onzichtbaar' onder tafel ligt, wat is er dan precies zo leuk aan voor je? Je merkt hem toch niet op? Dan kan hij er net zo goed niet zijn.
vencedor schreef:Bedenk me net dat ik wel ooit een etentje heb gehad met een grote groep. De man naast mij had een klein hondje bij zich en die zat dus tussen mij en die man in. Op de bank.. kroop constant bij mij op school. Dat vond ik dan wel weer te ver gaan hoe lief het beestje ook was, ik vind dat ze dan op de grond horen. En dan was het hapje voor hondje, hapje voor baasje, hapje voor hondje hapje voor baasje. En hondje had dus ook wel interesse in mijn ham met meloen...

Jankende honden, zeurende honden, pieperts, die mogen thuis blijven. Daarnaast hoort de hond gewoon op de grond, en niet op de stoel/tafel/schoot en hoort hij aangelijnd te zijn.
Overigens laat ik haar wel thuis als ik alleen maar ergens ga eten, gewoon voor het gemak. Maar als ik eerst lekker ga lopen en vervolgens ga eten, gaat ze mooi mee. Uiteraard in overleg met het restaurant zelf
antje_vip schreef:Ik vind het asociaal om een hond mee te nemen naar een restaurant/terras. Ik zou het ook wel leuk vinden als mijn pony's mee mochten naar binnen maar die laat ik ook gewoon thuis.
.
, dat we dan ook nog denken dat ze op plekken mag komen, schandalig. In de tuin opsluiten dat vieze kwijlbeest