Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gabbe schreef:Wat fijn dat ze allemaal een fijn nieuw baasje krijgen! Mag ik heel brutaal zijn en vragen om een foto van Loïs en Lily
dat mag. Vorige week stond Lily nog in dit topic: [BB-ITP] AA's in de ochtendzon

ze is wel prachtig! Blijven ze toch allebei? 
Lily is veel minder zwaar gebouwd en geheel ander type dan Lois, maar mijn ouders willen haar toch graag houden
Dan als het goed is ook een keuze maken. Pfff wordt nog moeilijk.
zou best praktisch zijn 
Ze spelen zo wild met elkaar, deden lois en lily destijds ook. Mja, zal wel goed gaan
Ze bijten elkaar soms op de naarste plekken...

Soms valt het ook niet zo in de smaak... Bovendien lijken zwarte honden altijd kleiner. Lois is vrijwel even groot als Zojja, terwijl iedereen denkt dat Zojja groot is en Lois klein en gedrongen.

Waarom zou je dat opschrijven...
Maar ik ben nu al een hele tijd uit dat "wereldje".
Leuk dat jullie een AA op de planning hebben
Ben stiekem wel benieuwd welke fokker je bent geweest, ik ken er aardig wat denk ik haha. Wanneer het zo ver is mag je altijd een keer bij ons komen kijken uiteraard
Dit keer maar 1 van het teefje, maar de rest komt wel uitgebreid aan bod.
De uitslag is zoals ik zelf (en jullie wrs ook) al verwacht hadden: Wij houden het donker blauwe reutje, gele reutje gaat naar Oostenrijk en licht blauwe reutje gaat naar Belgie. Teefje blijft in NL zoals ik al eerder genoemd had hier.

Mo-Jo kon als pup ook altijd zo doen, en zulke gezichten trekken xD

Een pittige maar gezellige tante 

Zijn stamboom naam is Katei Sayajin Razzil Darkbrew, wat afgeleid is van: http://www.dotafire.com/dota-2/hero/-67. Yep, nerdy as hell

Razzil is voor mij een optie, maar bekt niet heel lekker (ga je bijv. voor Nederlandse of Engelse R?) en klinkt niet heel stoer 

, ze zijn ook zoo lief
.
, of gewoon de hulk
Maar dat komt omdat ik vanaf het begin al verliefd op hem ben

Alleen komt het totaal niet in de buurt van de stamboomnaam, dat vind ik jammer
Hero eigenlijk hetzelfde. Is wel mooie naam 

.

Mijn ouders stemmen nog voor Dotan. Ik ga ze proberen over te halen
Andere ideeen zijn uiteraard ook nog steeds welkom.
, als het dan ook een droogkloot is
Nou, als kleine pup was hij altijd wel het rustigste en sufste, dus als dat ook als droogkloot telt?