Geniet van je nachtrust en succes morgen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
meggiemeg schreef:DeWil morgen eerst even polsen of ze niet terug zijn gekomen vanwege vervelende omstandigheden, als dat zo is dan wacht ik even met mijn "beklag" als dat niet zo is vertel ik wat er is gebeurd.
meggiemeg schreef:Heb het gemeld, de buren hadden al wat opgevangen maar er verder niets mee gedaan.
Volgende keer met de vakantie moesten we maar aan de bel trekken als de hond weer ging blaffen en dan moest hij maar in de schuur opgesloten worden, andere oplossing wisten ze ook niet.
Een goeie weet ik niet maar dit gaat volgens mij echt niet werken. Krijg je alleen een nog klagelijkere gejank en harder geblaf van frustratie volgens mij.
meggiemeg schreef:Heb het gemeld, de buren hadden al wat opgevangen maar er verder niets mee gedaan.
Volgende keer met de vakantie moesten we maar aan de bel trekken als de hond weer ging blaffen en dan moest hij maar in de schuur opgesloten worden, andere oplossing wisten ze ook niet.

geerke schreef:meggiemeg schreef:Heb het gemeld, de buren hadden al wat opgevangen maar er verder niets mee gedaan.
maar hoe hadden ze wat opgevangen dan?Heb jij het aan die man doorgegeven die de kalveren verzorgde?
Buren zijn niet echt onder de indruk....beetje aso