buurman zeurt over mijn hond

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 17:59

Is het erg dat ik in een deuk lig om dit topic? Werkelijk waar. :')

TS, al gaf je je hond de goedkoopste brokken die je kunt bedenken, hoef je nog niet direct een aso bijstandsmoeder te zijn. En als je dat bent, moet je toch zelf weten. Is maar net waar iedereen blij mee is/trots op is.

Mag ik vragen wat voor hekwerk je hebt (google foto eventueel)? Onze stafford klom over bepaalde hekken (1,80/2,00 m hoog) heen, dus niet alles is even veilig als de hond daadwerkelijk vals zou zijn (of duiven wilt vreten, hebben een poeplieve stafford maar als die een konijn ziet is die weg).

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 18:18

Bon_charmeur schreef:
Alleen de opmerking alleenstaande aso bijstandmoeser al hahaha, mijn hond heeft brokken vd welkoop voor een bull, geen troep haha daar steek ik liever geld in dan in een piepende buurman.

Mijn hond kan ook naar binnwn wn buiten (de schuur) is zijn huisje waar hij erg gelukkig mee is, en mijn hond schijt niet in de tuin maar mocht hij het niet op kunnen houden heeft ie mijn zegen.. Schepje en de waterslang en hoppaaa... Ooh oooh wat een stank,.. Vind het zelf ook erg plezierig om in een stinkende tuin te zitten.. *\o/*

Lezen is ook een vak apart... :+

Miracle_

Re: buurman zeurt over mijn hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 18:24

Ik heb niet alles gelezen hoor, alleen wat posts van de TS. Maar wat een malloot. Let maar op dat hij je hond niet een keer vergiftigd ofzo hoor TS!

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 18:34

Wij hebben dit gezeur ook gehad. We hebben een hond in huis en één buiten in de kennel deze word getraind als politiehond. We kregen nieuwe buren en toen begon het gezeur! Ja hoe kan je nou een hond in de kennel doen . Is toch zielig! En hij blaft de hele dag! Ik heb een camera opgehangen in zijn kennel. Een paar dagen. Elke dag had ik ze aan de deur. En ze ging bij alle buren langs en iedereen uit de buurt had het erover. Maar als ik de camera beelden bekeek was er geen hond die blafte één buiten die lekker lag te slapen. Misschien moet je eens een camera ophangen kan je zien wat er gebeurd. Als ik dat tegen hun zei. Kan niet! Er is bijna de hele dag iemand thuis geweest kregen ze een dikke rode kop. Op het eind zei ik kan niet ik heb het gefilmd! Wisten ze het helemaal niet meer. Maar zeuren bleven ze! We moesten maar verhuizen. De hele buurt was tegen ons. Terwijl hij nooit blafte. Ze begonnen ons te iriteren met hakken de trap op. Boven staan dansen met hakken. Auto klem zetten. Nou ja we zijn nu verhuisd!

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 18:40

Ik had een groot scherm gehuurd en de gefilmde beelden voor de hele straat afgespeeld; hoezo mijn buren hebben gelijk? Zie hier; geen blaffende hond

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 18:54

Haha ja dat zei ik ook je mag de beelden nee dat wilden ze niet! Als ik s middags thuis was hoorde ik hem ook niet als ze dan aan belden zei ik ik zit hier de hele dag en ik heb hem geen één keer gehoord. Dan stuurde ze haar man. Terwijl hij de hele dag aan het werk was! Dus hij mocht al helemaal niks zeggen en kwakte ik zo de deur dicht. Het was echt erg. Terwijl hun hond altijd zat te blaffen als er iemand kwam. Je kunt er echt dikke ellende van krijgen. Ze wilden de wijkagent bellen. Ze vond het gewoon zielig dat hij in de kennel zat. Maar als ik jou was zou ik ook een paar keer alles filmen. Ik heb ook gewoon een normale camera er in gezet en die aan de lader gezet zodat hij 4 uur kon filmen. Ik was ook niet langer dan 4 uur weg. Dus dat kwam goed uit.

Bon_charmeur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-14 20:07

Ik heb schuttingrn van de formido van 39 euro half rond aan de bovenkant, mijn hond weegt 63 kilo en springt niet eens over het tussenhekje vn een metrr

Bon_charmeur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-14 20:19

Afbeelding

Mijn slecht omheinde tuin

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 20:25

hihi en daar zit dan de boze buurman.....grapje, mooi afgezet hoor, maar met vertikale planken heb je inderdaad altijd een beetje inkijk, het voordeel is wel dat het minder klimbaar is voor je hond en voor pottekijkers

Bon_charmeur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-14 20:26

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 20:27

mooi tuintje.. uitstekende schroeven zou ik er gewoon afzagen als de buurman weg is btw.. dat zal hij nooit doorhebben..

verder zoals ik aangaf.. gewoon aanbieden die harenplaag weg te halen waar hij zo'n last van heeft..
wedden dat je hem daar niet meer over hoort?

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 20:28

Bon_charmeur schreef:

lol, mijn hond wordt in elkaar getimmerd door mijn kat en schijt bagger als mijn oude poezebeest er naast wil gaan liggen..

neemt niet weg dat ze toch aanslaat bij een speciaal soort mannen.. daar is ze nu eenmaal wat bangig voor..

wel leuke hond en kat trouwens.

Bon_charmeur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-14 20:29

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 20:44

Kun je er niet een lap van rubber ofzo aan laten zetten net als zo' n tocht strip op deuren....die zijn flexibel
genoeg om mee open en dicht te gaan...

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 20:51

Je hebt een hardstikke schone tuin TS! ik zie op die laatste foto een slak naar jou tuin kruipen vanuit jou buurman zijn tuin.Vraag of hij zijn slakken bij wil houden,die veroorzaken overlast op jou planten. :)

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 20:54

kan de schutting niet echt goed beoordelen in zijn geheel. vaak moet je de situatie echt goed zien/horen..

het zou namelijk nog goed kunnen dat de buurman niet specifiek iets naar je hond doet.. maar dat er iets is in zijn privehandelingen op eigen terrein dat je hond irriteert en trickert als jij er niet bent (dan is hij namelijk 'de baas')..

staan die duiven daar ook dicht in de buurt?

dan kan het namelijk zijn dat de combinatie van langslopen/dus schaduwen. plus onrust bij de vogels, je hondje op zo'n moment over de zeik kan jagen. immers jij bent er dan niet om het erf te beschermen tegen die vliegende ratten die hij niet kan zien daar, maar wel kan horen/ruiken, dus doet hij het even (spokenjacht dus dan).

probeer hier slechts mee te denken hoor.. het is handiger om van jouw kant uit te denken dan om te proberen je buurman te veranderen (dat gaat vrijwel zeker toch niet lukken)

Bon_charmeur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-14 21:17

De duiven staan daar vlak bij, vanmiddag begon mijn hond te blaffen toen ik even op bed lag om te rusten, vanuit de bavy kamer gekeken, buurman op zn knieën met een vegertje onder de rand van de schutting, dus ja dat maakt lawaai, hb de hond geroepen en buurman doet steeds kssst ksssst waarop mijn hond Weer gaat blaffen, buurman aangesproken liep weg deed achter deur dicht,... Schroeven zijn inmiddels afgezaagd, nu kom ik vanavond thuis staat achterbuurman er en vroeg hoe hrt met mij ging, mijn allerliefste buurman had geklaagd over mijn kat die over de schutting loopt met haar belletjes aan haar bandje waar de duiven van schrikken, waardoor ze niet terug komen ik ga hier serieus geeen energie meer insteken haha om te huilen dit

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 21:30

lol.. hij klaagt nog harder als je kat geen belletje om heeft..

een kat kun je nu eenmaal niet vertellen waar hij wel of niet mag gaan of je moet electra op je schutting gaan leggen, maar dat vind ik wel weer ver gaan (breng je buurman maar niet op dat idee)..

ik denk eerlijk gezegd dat je buurman gewoon bang is voor honden (en katten misschien ook wel). Dat kan gebeuren en dan zijn het soort honden waarvan jij er een bezit, best heel eng.

als hij netjes is en zijn hoekjes schoonveegt met een vegertje is het logisch dat je hond aanslaat.. maar ook weer logisch dat hij weer ksst ksst roept als hij bang is voor honden of dit soort honden..

denk niet dat jullie ooit vrienden zullen worden, maar in het belang van de verstandhouding is het wel goed om te zorgen dat je op neutraal terrein komt.. straks heb je immers ook een kleine..

het is gewoon een zeikerd.. dat zeker.. hoe minder voer je m geeft hoe beter..

hond leren om buurman te negeren wil op zich nog wel.. is ook beter voor je hond zelf, die staat zich immers nutteloos op te winden ;)

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 21:33

8)7 uhm waar woon jij? Dan kom ik daar niet wonen!

Bon_charmeur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-14 21:39

Buurman heeft ook zelf een kat! Toen ik hier pas kwam wonen had ik geen schutting aan achterzijde waar mn achteringang is,en aaide hij de hond ook enz. Dus bang was hij niet, en ikzelf woon naast de zeikerd en naast alleenstaande man met 2 pubers die op zaterdag tot snachts laat buiten zitte bier drinken, daar heeft hij nog niet aan geklaagd terwijl ik daar soms wel wakker vn Word om 4 uur smorgens, wat een X kan gebeuren, zo was ik paar jaar geleden ook, en ala hwt te erg word app ik ff en zegge ze komt goed buuf... Word wat als de baby hem wakker houd, moet ik die dan een sok in zn mond stoppe

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 21:42

Als het goed was toen jij er net kwam wonen vraag ik me wel af wat er voorgevallen is tussen jullie dat het nu zo beroerd gaat?

Je tuin ziet er keurig uit zo trouwens!

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 21:48

Misschien gepikeerd dat je hem hebt betrapt op het gluren....en die emmer water...en probeert hij zo zijn gram te halen....

Bon_charmeur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-14 21:51

Helemaal niks haha zou niet weten wat, het enigste waar we het laatst over hebben gehad (met zn moeder) dat k zwanger was en mn vriend geen kinderen wou en dat hij de benen genomen heeft , en daarna mn tuin helemaal opgeknapt.. En vd week voor eerst weer gepraat of nja hij gezeurd opeens

Die emmer water was al in mei, daarna nog gepraat

Bon_charmeur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-14 21:56

Oja en mijn kat loopt over de schutting, mijn schuttING wel te verstaan en komt zo goed als nooit daarbuiten omdat ze erg bang is

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 21:59

och gewoon laten begaan, lekker op je kleine richten (wanneer is de datum?)
dan draait hij op den duur wel bij..

want zeiken en zeuren is alleen leuk als hij respons krijgt..
feitelijk hoef je alleen maar te zorgen dat je hond niet over de rooie gaat bij die schutting, want daar heeft dat beest alleen zichzelf maar mee.. buurman verdwijnt er niet door.