Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

kan ik ook als het eenmaal gebeurd altijd nog even snel tips vragen mocht ik iets willen weten
Mijn vader en ik zijn de enige die echt om die beesten geven en er verstand van hebben. Hij is natuurlijk wat ouder dus trekt het niet om elke nacht eruit te gaan. Komt dus vaak op mij aan en dan is het fijn als ik van iemand met ervaring kan horen dat ik lekker kan slapen
Mensenkennis, mensenkennis 
Wou je nog een foto sturen maar batterij was leeg. Maar zag er nog steeds het zelfde uit dus leek me sterk als het vannacht ging gebeuren. Vanavond zal ik je weer een foto appen, kan je weer even oordelen.
Is het normaal dat het eerst dik is en 1,5 week later weer zoals het er op de laatste foto uit zag? Want ik keek de foto terug van 1,5 week terug toen was het veel roder en helemaal dik opgezet..
Maar ik bedoel niet dat de buik dik is, maar haar uitgang zeg maar, foto is niet meer zichtbaar in het topic even kijken of ik hem nog hier kan krijgen, maar 1,5 week terug was haar muts dik en rood, nu niet meer.. 

Ze liep vanochtend zelfs buiten! Terwijl ze normaal de laatste weken niet meer over het drempeltje komt van de stal
We gaan er alleen niet meer s' nachts uit dus dat scheelt. Gewoon zo laat mogelijk en zo vroeg mogelijk eruit. Als we allemaal vroeg naar bed gaan en er laat uit gaan gaat er wel iemand tussendoor nog kijken. Maar we kijken het altijd even aan, als ik het niet vertrouw stuur ik Froukje eerst een foto, maar net als gister was ze nog hartstikke fris, geen tekenen dat ze gaat bevallen nog! Tepels worden wel al dikker. Normaal moest je goed kijken nu zie je ze vanaf de zijkant gewoon uitsteken! Zal geen maand meer duren in ieder geval.