Je hebt er stichtingen tussen die bewust zo op gevoel in spelen om de honden zo snel mogelijk kwijt te raken, zielig verhaaltje verkoopt beter.. Ik zou het vooral objectief houden zodat je een grotere kans hebt om hem in 1 keer definitief te plaatsen ipv dat je hem binnen 2 weken weer terug hebt omdat het toch tegenvalt.. Houd er ook rekening mee dat het in huis plassen bij nieuwe mensen eerst nog wel kan gebeuren uit stress, dat is iets waar ze ook rekening mee moeten houden maar dat zou ik pas vertellen als ze interesse hebben en niet meteen in je verhaaltje zetten.
Wat deesdaan dus zegt Viel mij idd op dat je het nogal emotioneel maakt, dingen noemt die niet genoemt hoeven worden, dingen noemt die nog opgelost kunnen worden ed, het schrikt onnodig mensen af. En je hebt hier een aantal dingen gevraagd waarbij ik me afvraag of het niet beter zou zijn iemand in de buurt te hebben die je tips kan geven. En stichtingen werken via contract, dat is zowieso een enorm voordeel.
Gisteren op weg naar de toiletage zijn we om de hoek iemand tegengekomen met haar hondje. Haar ouders waren opzoek naar een hondje dus heeft ze meteen naar haar moeder gebeld en die zijn vandaag komen kijken. Ze wilden Filou wel laten checken door hun DA 2 uurtjes later. Dus ze hebben hem voor een uurtje alleen mee op 'test' genomen en ik ben dan samen met hun naar de DA gegaan. Filou is in uitstekende gezondheid en was goedgekeurd! Ze straalden echt en hebben dan ook besloten om Filou een warme gouden mand te geven. Die mensen ken ik via via aangezien ze in de buurt wonen en zijn echt lieve mensen die er ten volle voor gaan zorgen! Soms ligt het geluk echt om een hoekje (letterlijk)! Als ik de papieren heb van de chip (die ik gisteren ochtend verzonden heb om op mijn naam te zetten) ga ik eens langsgaan en kijken hoe m'n vriendje het daar stelt! In 2014 kan Filou met een schone lei beginnen
mindful
Geplaatst: 28-12-13 10:13
O zo fijn voor Filou en u! Het geluk moet je soms niet ver gaan zoeken, is waar
O, das tof dat je nog iets van je laat horen! Goe gedaan van u!!!
chip
Geplaatst: 13-01-14 15:43
Heel fijn om te lezen !
2a54z6e45r6r
Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-15 21:19
Filou doet het nog steeds super goed bij zijn nieuwe eigenaars!
Maar vandaag zag ik op kapaza een zoekertje van de broodfokker waar filou vandaan komt. met foto's van filou in. Een advertentie voor dekreutjes. Mijn maag draait om. Hebben ze die man nu nog steeds geen verbod of zo opgelegd? http://www.kapaza.be/nl/honden/super-mi ... 139107.htm
Moet nu denken aan het geluk dat Filou heeft dat ik besloten heb om hem te laten castreren, maar zijn maatje zit daar dus nog steeds vast
Triest dat daar niks aan gedaan wordt zeg... Heb het hele topic doorgelezen en fijn om te horen dat hij goed terecht is gekomen! M.i heb je het heel goed opgelost toen!