Eenmaal bij de kassa ligt die gewoon te slapen.Wie zou hier 'last' van hebben.
http://i39.tinypic.com/2yo21cj.jpg
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

pluklief schreef:Onderschat niet hoe bang mensen voor honden kunnen zijn, er zijn zat mensen die dit al niet prettig vinden.
carr_friesje schreef:Tenzij je al aan het wandelen bent en je langs de supermarkt komt en bedenkt dat je nog wat nodig hebt.
Lijkt me sterk dat mensen zo vanuit huis denken. ik ga nu boodschappen doen, goh, laat ik de hond maar meenemen.
JJane schreef:Er zijn ook mensen die niet van kinderen houden of bang zijn voor mijn ex (grote marrokaan)![]()
Angst is een slechte raadgever.
pluklief schreef:Hier kan je er nog wel met een grote boog omheen, maar als je honden toestaat in de winkel dan nemen mensen straks ook hun grote herder of lompe labrador mee de winkel in.
gohya schreef:pluklief schreef:Hier kan je er nog wel met een grote boog omheen, maar als je honden toestaat in de winkel dan nemen mensen straks ook hun grote herder of lompe labrador mee de winkel in.
En ze kunnen niet in een boog[je] om mijn hondje in het karretje heen? het hondje kán niet eens bij de mensen in de buurt komen

gohya schreef:Dat verbod word niet op geheven hoor.Een hond aan de riem in de winkel,dát kan niet want een hond kan dan overal tegen aan pissen.En hij kan bij alle voedsel komen.
en we hadden ook geen karretje nodig). xEmily schreef:En wat vinden jullie van honden meenemen in een friettent/broodjeszaak?
Ik doe dat namelijk. Ik weet dat het niet al te hygiënisch is maar zolang ik geen zichtbaar verboden voor honden-bord zie staan ga ik gewoon naar binnen om eventjes iets te bestellen. Ik loop altijd van dorp naar de stad, eten kopen, en weer terug naar het dorp. Mijn hond laat ik nooit van mn leven buiten eventjes alleen staan, is de liefste hond die er is die werkelijk bij iedereen aandacht zoekt met zn oogjes, ook nog is een rashond dus ben gewoon te bang dat mensen hem dan meenemen.
) : friettent is imo nog viezer dan de supermarkt. Supermarktvoedsel was je, bak je, kook je, stoom je,... en friet eet je zo op. Urielle schreef:xEmily schreef:En wat vinden jullie van honden meenemen in een friettent/broodjeszaak?
Ik doe dat namelijk. Ik weet dat het niet al te hygiënisch is maar zolang ik geen zichtbaar verboden voor honden-bord zie staan ga ik gewoon naar binnen om eventjes iets te bestellen. Ik loop altijd van dorp naar de stad, eten kopen, en weer terug naar het dorp. Mijn hond laat ik nooit van mn leven buiten eventjes alleen staan, is de liefste hond die er is die werkelijk bij iedereen aandacht zoekt met zn oogjes, ook nog is een rashond dus ben gewoon te bang dat mensen hem dan meenemen.
Als het om hygiëne gaat (wat bij mij niet zo'n rol speelt, ik eet ook wel eens een frietje op concours als ik net de strontstang achter mijn paard heb gedaan op de trailer) : friettent is imo nog viezer dan de supermarkt. Supermarktvoedsel was je, bak je, kook je, stoom je,... en friet eet je zo op.
Snackbars vallen trouwens net zo goed onder de wet dus het is voor de eigenaar van de zaak wel aangeraden om honden te weren.
xEmily schreef:Hoe zit het dan met de McDonalds? Dat is toch ook een snackbar?
Want die had ik zelfs nog een mailtje gestuurd of ik met hond langs kon komen (ja ik plan alles van te voren xd), en ik kreeg een mail terug dat ze het in principe toe staan mits aangelijnd, sommige restaurants niet die hebben dan zo'n sticker op de deur.