Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vuurneon schreef:Kun je zeker proberen
Ik heb zelfs een vis een week later terug gebracht omdat ze de verkeerde info hadden gegeven.
. Daarna heb ik nooit weer vissen gekocht bij een tuincentrum.elizexbeau schreef:Maar ze zijn gebruikt nu toch?

xNikitaaa schreef:Complimenten voor TS, dat ze het nu alsnog gaat veranderen na een overload aan negatieve reacties.
Misschien kun je met je vragen terecht op aquaforum.nl? Daar hebben ze mij ook van begin tot eind geholpen, of eigenlijk helpen ze mij nog steeds.
Mijn excuses voor mijn poedersuiker gedrag.. vuurneon schreef:'Dit is een hele vriendelijke algeneter die klein blijft'
want het zo'n kreng die zich voedde aan de slijmlaag van mijn vissen en een stuk groter werd
Dus ts, het overkomt ons allemaal wel eens!
elizexbeau schreef:Wat moet ik dan met dat aquarium doen?
mn vissen in doen natuurlijk, maar ik bedoel:
Hoe start ik daarme op?
. Een tweedehands aquarium eerst goed schoonmaken, daarna helemaal vullen om er zeker van te zijn dat er geen lek in zit. Daarna het aquarium leeg laten lopen, bodem erin, deels vullen doormiddel van een tuinslang en een bordje die je op de bodem zet (water op het bordje laten lopen), planten toevoegen op de plaats waar je ze wilt, aquarium helemaal vullen. Filter aansluiten, visvoer toevoegen en drie weken in laten draaien, daarna vissen erin doen.
.