Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Neej schreef:Hierbij NOGMAALS het verzoek om deze discussie echt even in een nieuw topic te gaan voeren. Het is écht een interessant onderwerp waarbij de meningen uiteen blijken te liggen en het is echt goed om hier een gesprek over te voeren maar NIET in dit topic.[/mod]
Oenka schreef:Maar ze vraagt of ze geschikt is en wij geven aan van ja of nee, met onderbouwing, dat is toch juist de bedoeling?
Oenka schreef:wat we ook adviseren, ts doet er niets meede hond zal er komen...staat al vast dat hij in de herfstvakantie komt....
TS waarom open je een topic of je geschikt bent als je besluit toch al vast stond?
Merendeels zegt niet geschikt, en toch doe je het!
Tijd verspilling dus, dit topic
Oenka schreef:wat we ook adviseren, ts doet er niets meede hond zal er komen...staat al vast dat hij in de herfstvakantie komt....
TS waarom open je een topic of je geschikt bent als je besluit toch al vast stond?
Arc_En_Ciel schreef:Ja, TS. Jullie zijn geschikt voor een hond.
Wij hebben thuis een klein hondje wat de hele dag in huis mag rondlopen. Van 8:00u tot ong. 13:30 is ze alleen thuis en dat is voor haar geen probleem.
We hebben haar geleerd om te wachten. Wat je ook kunt doen is zo'n puppymatje neerleggen om op te plassen. Zo kunnen ze toch even een plasje doen als ze heel nodig moeten.
's Ochtends wordt onze hond uitgelaten en 's avonds voor het slapen gaan ook.
Eten en drinken staan de hele dag gewoon, ze kan eten en drinken wanneer ze wilt.
Er zijn ook services die je hond op komen halen. Moet je even aan de buurvrouw vragen of ze de deur open wil doen oid.
Is wel aan de prijs maar dan gaat je hond samen met andere honden lekker wandelen. Onze buren doen daaraan en het bevalt ze goed.
Tigra_ schreef:Oenka schreef:wat we ook adviseren, ts doet er niets meede hond zal er komen...staat al vast dat hij in de herfstvakantie komt....
Er zijn anders ook genoeg mensen die TS wel geschikt vinden dus dat wil niet zeggen dat ze er niets mee doet omdat ze niet doet wat jij zegt.
Tigra_ schreef:Oenka schreef:wat we ook adviseren, ts doet er niets meede hond zal er komen...staat al vast dat hij in de herfstvakantie komt....
Er zijn anders ook genoeg mensen die TS wel geschikt vinden dus dat wil niet zeggen dat ze er niets mee doet omdat ze niet doet wat jij zegt.
Oenka schreef:Tigra_ schreef:
ik ben niet de enige hoor die haar niet geschikt vindt. Met goede onderbouwende reacties waarom niet.
Oenka schreef:Tigra_ schreef:Er zijn anders ook genoeg mensen die TS wel geschikt vinden dus dat wil niet zeggen dat ze er niets mee doet omdat ze niet doet wat jij zegt.
ik ben niet de enige hoor die haar niet geschikt vindt. Met goede onderbouwende reacties waarom niet.
Oenka schreef:ik wil niks perse, wel zie ik een ts die wat vraagt en alleen wat met de adviezen doet die in haar straatje passen. Ik leer ervoor en weet waar ik het over heb, honden verdienen gewoon goede beweging.....als je dat al niet kan geven.....ik denk in belang van de hond, niet van mijzelf....deden meer mensen in dit topic dat maar ( er zijn er gelukkig ook wel die zo denken ).
Oenka schreef:ik wil niks perse, wel zie ik een ts die wat vraagt en alleen wat met de adviezen doet die in haar straatje passen. Ik leer ervoor en weet waar ik het over heb, honden verdienen gewoon goede beweging.....als je dat al niet kan geven.....ik denk in belang van de hond, niet van mijzelf....deden meer mensen in dit topic dat maar ( er zijn er gelukkig ook wel die zo denken ).