Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
waarom verwijt je anderen wat je zelf doet? Je begint zelf een topic waarin je zegt dat het dumpen van katten niet goed is en hoe goed jij het zelf doet door het beest op te vangen. Maar je wéét helemaal niet of het dier gedumpt is, voor hetzelfde geld was het jouw kat geweest die tijdens een blokje om door mensen in huis genomen was en jullie uit hadden gemaakt voor kattendumpers.Citaat:wat ik typisch vind is dat bokt het NOOIT goed vind maar altijd wel kunnen zeggen wat ze zelf zo goed doen,
Jans schreef:Ts mag misschien niets doen van haar moeder.. Begrijpen jullie dat niet? Ts is veertien en daardoor wettelijk voor dit soort dingen van ouders afhankelijk. Drammen heeft dan alleen maar effect dat TS tussen twee vuren komt te zitten..
.
Ik heb de modopmerking gemist, excuus daarvoor. Vereentjex schreef:jiperdepip schreef:
wat bedoel je met weg ? heb je zijn baasje gevonden dat zou goed nieuws zijn ....
al moet jij dan natuurlijk weer afstand doen van het diertje
en nee natuurlijk hoef je je niet tegen over ons te verantwoorden , maar het zou wel aardig zijn als je ons op de hoogte houdt
wij hebben ook de moeite genomen om je tips te geven
dat begrijp ik maar moest de hele tijd uitleggen dat ik niet zomaar dingen kan gaan doen, dat werkte beetje op mijn zenuwen.
de kitten is naar een oud - buurmeisje gegaan van mijn moeder, vandaag, hun zoontje logeerde aan de overkant en was meteen verliefd op het beestje. Ze weten het dat hij wellicht gedumpt/ vermist is, dus hun gaan er mee naar de DA, en misschien blijkt hij toch gechipt te zijn.
wij konden hem sowieso niet houden omdat we op vakantie gaan, en zo'n kleine frummel heeft veel aandacht nodig, grote katten redden het wel maar zo'n kleintje, nee, die moet je in de gaten blijven houden. dus zo is het gegaan vanmiddag, niet omdat wij er van af wilde etc. maar 3 katten is teveel voor ons, en nu gaat hij of naar zijn eigenaar terug of blijft bij hun.
Dat zouden ze hier bij mijn vriend ook nooit doen. Vaak valt het ook niet echt op als er een nieuwe kat mee aan het eten is bij de andere, katten komen en gaan nu eenmaal op een boerderij.
Het gebeurt maar al te vaak dat een kat de weg kwijt raakt en dan is een boerderij natuurlijk een perfect hotel voor zo'n kat
Soortgenootjes, eten, drinken, speelplezier, warm stro en hooi, muizen,... Kattenhemel als het ware
Dus dan blijven ze ook vaak wat langer hangen