Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
my_precious schreef:wat zijn jullie toch allemaal een stelletje zeikerts hier op bokt zeg en maar ts lopen afkraken dat ze niets met de adviezen doet en jullie weten het allemaal beter, omdat het jullie eigen ervaringen zijn met jullie eigen rassen/kruisingen.
en voor de mensen die nooit een stafford of pitbull gehad hebben moeten gewoon hun mond dicht houden want jullie oordelen alleen maar op verhalen wat jullie toevallig gehoord of meegemaakt hebben.
die onzin dat 2 reuen niet bij elkaar kunnen heb ik nog nooit gehoord.
ik heb ts zelf al het advies gegeven dat als ze haar ervaring er niet mee opdoet er nooit achter zou komen en dat het nu goed kan gaan maar over 5 jaar misschien wel niet.
kijk naar hun lichaamstaal en let op het gedrag in huis alleen daar bereik je veel meer mee.
ik heb zelf momenteel een echte amerikaanse pitbull teef en reu in huis lopen en die hebben ook wel eens een aanvaring gehad en hadden elkaar ook goed vast, maar dit kan met elke hond gebeuren, hiervoor amerikaanse staffords gefokt en daardoor engelse staffords gefokt.. ik spreek wel over 15 jaar ervaring.
ik heb zelf staffords in huis gehad die opgevoed moesten worden en nooit problemen ondervonden.
of dat nou 2 reuen of 2 teven waren of een reu en een teef.
al die praatjes over een hond van dit kaliber en bla bla bla.. er zijn genoeg honden die veel schade aan kunnen richten en er zijn genoeg andere rassen die absoluut niet te vertrouwen zijn.
als je geen ervaring hebt met deze honden bemoei je dan ook niet in het topic.. want deze honden krijgen een stempel opgedrukt alleen maar door de media.
ik kan mij geen betere hond voorstellen dan dit ras.. er zijn namelijk heel veel mogelijkheden met dit soort honden wat je met andere honden niet kunt doen.
verdiep je in dit ras en weet waar je over praat.
@TS als je tips of adviezen nodig hebt mag je mij gerust een pb sturen ik zal je helpen waar ik kan.

Ze kunnen overigens met elke hond, zijn gewoon heel lief en goed opgevoed. Onze reu kan daar ook zo in huis komen, hoop gespeel komt er altijd van 
my_precious schreef:wat zijn jullie toch allemaal een stelletje zeikerts hier op bokt zeg en maar ts lopen afkraken dat ze niets met de adviezen doet en jullie weten het allemaal beter, omdat het jullie eigen ervaringen zijn met jullie eigen rassen/kruisingen.
en voor de mensen die nooit een stafford of pitbull gehad hebben moeten gewoon hun mond dicht houden want jullie oordelen alleen maar op verhalen wat jullie toevallig gehoord of meegemaakt hebben.
ik heb ts zelf al het advies gegeven dat als ze haar ervaring er niet mee opdoet er nooit achter zou komen en dat het nu goed kan gaan maar over 5 jaar misschien wel niet.
kijk naar hun lichaamstaal en let op het gedrag in huis alleen daar bereik je veel meer mee.
ik heb zelf momenteel een echte amerikaanse pitbull teef en reu in huis lopen en die hebben ook wel eens een aanvaring gehad en hadden elkaar ook goed vast, maar dit kan met elke hond gebeuren, hiervoor amerikaanse staffords gefokt en daardoor engelse staffords gefokt.. ik spreek wel over 15 jaar ervaring.
ik heb zelf staffords in huis gehad die opgevoed moesten worden en nooit problemen ondervonden.
al die praatjes over een hond van dit kaliber en bla bla bla.. er zijn genoeg honden die veel schade aan kunnen richten en er zijn genoeg andere rassen die absoluut niet te vertrouwen zijn.
als je geen ervaring hebt met deze honden bemoei je dan ook niet in het topic.. want deze honden krijgen een stempel opgedrukt alleen maar door de media.
ik kan mij geen betere hond voorstellen dan dit ras.. er zijn namelijk heel veel mogelijkheden met dit soort honden wat je met andere honden niet kunt doen.
@TS als je tips of adviezen nodig hebt mag je mij gerust een pb sturen ik zal je helpen waar ik kan.
Maar goed, hoe voedt je andere mensen op???
Dus verschil van mening is niet mogelijk? Iedereen moet maar dezelfde mening hebben. Misschien zitten er ook mensen tussen die wel de ervaring heb dat het NIET kan
kimmie261 schreef:@ my_precious ,heb jij zelf 2 pitbull reuen in huis??
dus kan jij uit ervaring met het ras spreken dat pitbull reuen geweldig bij elkaar te houden zijn?
Diablo schreef:Nou TS, je gaat ongetwijfeld de adviezen opvolgen die in jouw staatje passen, dus ik wens je veel geluk en sterkte toe.

kimmie261 schreef:my_precious ,dat is netjes hoor![]()
![]()
ik schrijf ook dat het allicht vast wel zou kunnen,maar een "beginner" in de hondenwereld zou ik nu niet de combi van 2 pitbull reuen bij elkaar adviseren
kiki1983 schreef:kimmie261 schreef:my_precious ,dat is netjes hoor![]()
![]()
ik schrijf ook dat het allicht vast wel zou kunnen,maar een "beginner" in de hondenwereld zou ik nu niet de combi van 2 pitbull reuen bij elkaar adviseren
Ik had ook 2 stafford reutjes in huis. Wist toen nog helemaal niks van honden, dacht dat ik de wijsheid in pacht had met mijn 17 jaar. Het is een wonder dat het nooit is fout gegaan ( wel wat gesnauw om een bot of touw)
toen was ik nogal jong en naeif en dacht joh! Heb al een zwarte staffordreu en wil er nu een witte staffordreu bij. Zo dacht ik toen nog, wat een wonder dat er nooit iets is gebeurd zeg. Lag er ook wel aan dat de oudste toen 7 was ( herplaatser) en de jongste 1,5 ( herplaatser). Nu ik zo terugdenk vind ik het ook echt niet kunnen van het asiel om een 13jarige meid ( ik dus) een stafford mee te geven * Ja mag echt van mijn ouders hoor!!* En me dan op 17jarige leeftijd er weer 1 mee te geven maargoed.. Loody schreef:my_precious schreef:wat zijn jullie toch allemaal een stelletje zeikerts hier op bokt zeg en maar ts lopen afkraken dat ze niets met de adviezen doet en jullie weten het allemaal beter, omdat het jullie eigen ervaringen zijn met jullie eigen rassen/kruisingen.
Hehe eindelik iemand die er verstand van heeft!!!
Ik ben ook nog steeds van mening dat het wel kan! Maar door het gezever hier had ik geen zin meer om te reageren!
my_precious schreef:Als ts haar ervaring niet op doet dan zal ze er ook nooit achter komen.
Iedereen kan zeggen, doe het niet enz enz maar zo leert ts het nooit.
En er zijn zoveel mensen die 2 reuen bij elkaar hebben en fokkers genoeg die meerdere reuen en teven bij elkaar hebben wat ook goed gaat.
Ik wil hiermee zeggen dat het niet altijd fout hoeft te gaan, maar de mogelijkheid is er wel.
Nogmaals ts zal daar ervaring in moeten doen..
Gaat het toch fout dan leert ts daar wel van..
En het is ook niet altijd zo dat als 2 van dit soort honden elkaar aanvallen dat ze gelijk helemaal open liggen..vaak valt de schade zelfs meer mee dan tegen
Wilawander schreef:my_precious schreef:Als ts haar ervaring niet op doet dan zal ze er ook nooit achter komen.
Iedereen kan zeggen, doe het niet enz enz maar zo leert ts het nooit.
En er zijn zoveel mensen die 2 reuen bij elkaar hebben en fokkers genoeg die meerdere reuen en teven bij elkaar hebben wat ook goed gaat.
Ik wil hiermee zeggen dat het niet altijd fout hoeft te gaan, maar de mogelijkheid is er wel.
Nogmaals ts zal daar ervaring in moeten doen..
Gaat het toch fout dan leert ts daar wel van..
En het is ook niet altijd zo dat als 2 van dit soort honden elkaar aanvallen dat ze gelijk helemaal open liggen..vaak valt de schade zelfs meer mee dan tegen
Het is alleen jammer dat die ervaring dan vermoedelijk ten koste gaat van de honden.
Ik ken vele fokkers maar geen één die het waagt reuen bij elkaar te laten lopen. reuen die dekken kunnen zelden met andere reuen lopen.