Kitten Rambo volledig geaccepteerd door pleegmama!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-13 15:17

Rambo is bijna alweer zeven maanden *\o/*
Hij is nog steeds een heerlijke kat, nu ook ligt hij weer op mijn schoot, bijna op de laptop :D

Zijn wildvlees is helemaal mooi genezen en iedereen die hier altijd binnenkomt is helemaal weg van hem. Hij is ook zo zacht en knuffelbaar.

Nieuwe pagina, dus ook nieuwe foto's!

Knap ding:

Afbeelding

Lekker slapen onder het bankdekentje:

Afbeelding

Buiten is nog steeds erg interessant:

Afbeelding

Net als zijn moeder, slaapt hij graag op de koude vloer :?

Afbeelding

Met z'n drieën nog even wat kattenmelk (af en toe even verwennen, ze vinden het erg lekker :D ):

Afbeelding

En samen met zijn mams:

Afbeelding

Rocky en Rambo hebben nog een tijdje gestoeid wie nu de baas is, is nog steeds niet helemaal duidelijk. Maar zo vond ik ze alledrie vorige week, midden in de nacht. Zo een leuke foto vind ik dit :D

Afbeelding

Gwen

Re: Kitten Rambo volledig geaccepteerd door pleegmama!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 19:15

Wat groeit hij toch mooi uit, joh, hij lijkt echt op zijn moeder qua koppie! En die laatste foto is ook leuk!

Athena1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-13 21:01

Wat een leuke foto's weer. Vooral die laatste! Heerlijk te zien dat ze zo samen liggen.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-13 11:15

Bedankt voor jullie leuke reacties weer! Hij lijkt inderdaad wel op zijn mams, ook in bepaalde karaktertrekjes/eigenschappen :)

Hij is nog steeds vreselijk ondeugend af en toe, schrok me gister echt wezenloos. %)
Mijn vriend heeft een kuurtje voor een soort huiduitslag en had die pillen al klaar gelegd op tafel (wist ik niet).
Had Rambo er eentje van tafel gepakt en aan het opeten!! _-:( Heel snel een DA gebeld en de werkzame stof doorgegeven, maar gelukkig was het niet iets wat schadelijk kon zijn voor katten... Gelukkig is hij nog steeds helemaal in orde, maar ik zag het in gedachte al weer helemaal mis gaan :x Genoeg dierenartsen gezien dit jaar!

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 12:39

En als hij pillen móet hebben krijg je ze er natuurlijk met geen mogelijkheid in :D !

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-13 12:41

Hahaha, ja, dat is ook echt zo inderdaad :D Lekker eigenwijs karakter, de andere katten hadden tot een jaar of 1 geen problemen met pilletjes/spuiten voor ontworming bv, nou, hij al vanaf dag 1 haha.

Maar dat is misschien wel een slimme strategie, gewoon ergens neerleggen, dan jat ie het vanzelf wel! <<)

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 12:45

En erbij zeggen dat hij dat níet mag hebben, stoute kat, hoor je dat... níet, deugniet >;) --> :9 :9 :9

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-13 12:52

Ik denk dat dat wel eens zou werken <<)

Maar vermalen door het vlees heeft hij gelukkig ook niets door haha O:)

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 16:23

Hahaha stoute Rambo, wat een pretletter!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-13 13:57

Ik heb het trouwens uitgeprobeerd, een ontwormingspilletje voor zijn neus gelegd :D
Hij at het op hoor!! :') Lekker makkelijk dus haha.

En weer wat nieuwe foto's van meneer ondeugend:

I'm a big boy now:

Afbeelding

Maar nog steeds heel schattig:

Afbeelding

En grapjes uithalen is het leukste om te doen, als de baasjes surprises maken spring je toch gewoon in de verf?
Dan wordt je namelijk gewassen (en dat vind ik eigenlijk niet eens zo erg...):

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

We beleven nog steeds genoeg avonturen met het kleine monstertje :D

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 14:19

Had helaas niet mee gekregen dat hij ziek is geweest, maar fijn dat het nu weer goed gaat met hem! :)

Hij begint nu wel echt 'kat' te worden zeg!! :D
Al heeft hij nog steeds dat heerlijke ondeudende koppie! <3

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 14:57

Oooh, wil je hem een babbeltje met Abel laten maken over die pilletjes, please :wow: ? Abel vreet ze niet al houd je hem met drie man sterk vast, en ook andere trucjes werken niet >;) . Gelukkig kun je ook nekdruppels gebruiken, onze redding :+ .

Maar wat is jullie manneke toch mooi, met of zonder verf. En schoongewassen :)) .

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-13 15:08

Jindai, even afkloppen, maar de ellende van 2013 lijkt inderdaad afgelopen te zijn!
Ja, stoere vent he, en hij is zo lekker zacht :+:

Gwen, hahaha, nou moet zeggen dat je rambo dus normaalgesproken ook niet met 3 man sterk naar binnenkrijgt, maar simpel voor hem neerleggen werkt dus wel :P Gewoon op rauw vlees zetten, dan heb je erg food-oriented katten binnen notime kan ik je vertellen haha :D

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 16:32

Ik was het topic kwijt !!!! Net weer even bijgelezen en genoten van de streken van die deugniet :')
Wat groeit ie hard zeg :j

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-13 17:26

_Mondy_, ja gaat snel hoor!! Streken genoeg, ik vertel lang nog niet alles hier :D Alleen de meest gekke acties haha.

Heerlijk om dit topic te hebben, was het net weer even aan het doorlezen en bekijken vanaf het begin en kwam deze opmerking tegen:

Athena1982 schreef:
Het wordt nog wat als hij een kater van 3/4 (of meer) kilo is en hij wil in je nek liggen...

Rambo komt inmiddels alweer richting dat gewicht en wat deed meneer vannacht.... Juist ja, in mijn nek liggen :D
Heerlijk opgekruld, tevreden dat hij was! En daarna ook nog eens op mijn hoofd haha <3

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-14 17:14

Iedereen nog de beste wensen vanaf hier (beetje laat). Hopelijk hebben jullie fijne dagen gehad!

Afbeelding

Toen ik de kerstboom ging opzetten moest Rambo zich er uiteraard mee bemoeien :D

Afbeelding

En diva Nala, mag helemaal niet op het aanrecht, maar het zonnetje was zo lekker, moest er echt om lachen haha:

Afbeelding

Athena1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 18:07

Ah, lief weer! Moet je nala zien kijken bij de kerstboomopzetfoto hahaha ("zo heb ik m niet opgevoed!").
Jullie ook nog de beste wensen voor het nieuwe jaar en dat er nog maar vele leuke foto's van je katten hier in dit topic mogen komen.
Hebben ze trouwens het vuurwerk goed doorstaan?

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 16:05

Wij hadden geen kerstboom, maar anders had Pippi er vast meteen ingezeten :)) . Hoewel planten wel met rust gelaten worden.

Wat is Nala toch een prachtig poesje, geen wonder dat ze zo'n knappe zoon heeft. Hier staat het aanrecht aan de schaduwkant van het huis, maar anders hadden daar vast ook een paar zonaanbidders opgelegen :j .

Enne, jullie ook de beste wensen :) .

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-14 09:19

Hahaha, ja Nala is echt duidelijk merkbaar een vrouwtje, die koppen die ze soms kan trekken. Lekker arrogant :D Ik heb nog wel een aantal foto's maar zit weer op de max hier op deze pagina!
Het vuurwerk viel mee, Rambo was eerst wel echt bang met de eerste knallen een aantal weken terug. Gelukkig kennen de andere het natuurlijk al en dat scheelde wel een stuk!

Gwen, ooh, bij ons worden planten echt niet met rust gelaten :n Maar ben meteen met de kerstboom erg streng geweest en hij heeft het gelukkig met rust gelaten :D

Athena1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 13:08

Gelukkig dat het met het vuurwerk meeviel. Mijn kat moest weer even wennen. Ze was eerst bang maar later op de avond ging het beter. Voorgaande jaren had ik op de computer vuurwerkfilpjes opgezet, dat hielp toen wel. Dat was ik afgelopen keer helaas vergeten...maar goed, het is nu afgelopen gelukkig.
(Zitten we al op de volgende pagina? :p)

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-14 09:14

Dat wilde ik inderdaad ook nog doen, maar vergeten.. En de knallen werden hier vrij geleidelijk opgebouwd, dus hij had al het eea gehoord. Haha, nee nog geen volg. pagina.

Mijn nichtjes waren te logeren dit weekend en die zijn natuurlijk lekker druk. Rambo is superlief met ze, maar werd ook helemaal hyper. Om vervolgens alsnog de kerstboom in te gaan! Boef! En toen kwamen we gistermiddag thuis, was er een kerstbal gesneuveld ^)
Hopelijk laat ie dat volgend jaar uit zijn hoofd!

Oja, we hebben de eerste en grootste rekening van de keizersnede ingestuurd naar 538, hier met je rekening. Dus mocht er iemand hier nog 538 luisteren...? :))

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-14 11:44

Ik wilde het hier eigenlijk plaatsen op zijn verjaardag zelf, maar Rambo is afgelopen woensdag...
1 jaar geworden!! *\o/* *\o/*

Wel heel trots en blij dat hij de 1 jaar heeft gehaald.
Vind het ook wel een mooi moment om het topic af te sluiten :)

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 13:59

Als je maar wel foto's in nieuwe topics blijft plaatsen af en toe, goed :)) ?

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 14:56

Jeetje, dat jaar is snel gegaan! Gefeliciteerd iig!