Hij is nog steeds een heerlijke kat, nu ook ligt hij weer op mijn schoot, bijna op de laptop

Zijn wildvlees is helemaal mooi genezen en iedereen die hier altijd binnenkomt is helemaal weg van hem. Hij is ook zo zacht en knuffelbaar.
Nieuwe pagina, dus ook nieuwe foto's!
Knap ding:

Lekker slapen onder het bankdekentje:

Buiten is nog steeds erg interessant:

Net als zijn moeder, slaapt hij graag op de koude vloer

Met z'n drieën nog even wat kattenmelk (af en toe even verwennen, ze vinden het erg lekker
):
En samen met zijn mams:

Rocky en Rambo hebben nog een tijdje gestoeid wie nu de baas is, is nog steeds niet helemaal duidelijk. Maar zo vond ik ze alledrie vorige week, midden in de nacht. Zo een leuke foto vind ik dit

Heel snel een DA gebeld en de werkzame stof doorgegeven, maar gelukkig was het niet iets wat schadelijk kon zijn voor katten... Gelukkig is hij nog steeds helemaal in orde, maar ik zag het in gedachte al weer helemaal mis gaan
Genoeg dierenartsen gezien dit jaar!
-->
Lekker makkelijk dus haha.

? Abel vreet ze niet al houd je hem met drie man sterk vast, en ook andere trucjes werken niet
.
. 
Gewoon op rauw vlees zetten, dan heb je erg food-oriented katten binnen notime kan ik je vertellen haha

Maar ben meteen met de kerstboom erg streng geweest en hij heeft het gelukkig met rust gelaten