Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ze willen bij ons in de hondenschool pups meer leren dan enkel zit, lig, ... naast het been, ze willen de pups ook dingen bijleren en leren gehoorzamen op een speelse manier die een beetje tegen agility aanleunt. Zo leren ze door een tunnel lopen, over een (vaste brug), slalom ... Maar omwille van haar knieen ben ik nog niet eerder gegaan.
Lilo is goed vooruit gegaan, haar knieschijven staan niet meer zo los als eerst. We mogen stillaan beginnen trainen
voor het eerst door de tunnel, eerst 1 meter lang, ging goed, toen helemaal lang (zo'n 4 meter). En natuurlijk moet meneer de clown uithangen en OVER de tunnel heen lopen
ik vond het zo grappig, iedereen trouwens, maar daarna is hij er gewoon doorheen gegaan
Ben trots op m'n hondje en maandag ga ik weer! 
) zegt dat de paaltjes (slalom) links moet.. 
kani_ejj schreef:Wij lopen ook beide kanten.
Iemand idee hoe je raakvlakken kunt aanleren thuis?? En dan niet de trap methode ???
blond_queen schreef:De raakvlakken sprong mijn hond eerst ook overheen. Ik hield gewoon een snoepje onderaan het toestel bij de À-schutting bijvoorbeeld, zodat ze afremde. Binnen een paar keer had ze het door en nu loopt ze gewoon tot onderaan en zijn snoepjes niet meer nodig. Ze remt nu ook gewoon af zodra ik inhou bij het toestel.

Shaya_ schreef:Woei, gister een leuke wedstrijd gehad!
Happy 5e jp, dk op vp en spel rond gekomen maar uitslag onbekend
Jade 1e vp, dk op vp en 2e op spel!!
Handig als je honden zo hun eigen voer verdienen
Aanschouw alvast: Yentl
EmptyWords schreef:ik train agility met mijn mechelaar, vorig jaar begonnen met wedstrijden. op t moment ff een dip, maar hoop dit jaar toch wel te promoveren naar de volgende klasse.
[ Afbeelding ]
hafpower schreef:EmptyWords schreef:ik train agility met mijn mechelaar, vorig jaar begonnen met wedstrijden. op t moment ff een dip, maar hoop dit jaar toch wel te promoveren naar de volgende klasse.
[ Afbeelding ]
Nou dat promoveren komt vanzelf,klim uit je dipje want je hondje doet het echt goed!