Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

die laat zijn poedel bij iedereen op oprit schijten en pissen. En dan wel klagen over andermans dieren. Maar met die vent valt niet normaal te praten en de wijkagent neemt hij al niet serieus meer.vanLotje schreef:Cerilene_ schreef:Mijn hemel, wat een volk loopt er toch rond...
Ik snap dat je als niet-kattenliefhebber niet vrolijk wordt van loslopende katten in de tuin (mede daarom houd ik mijn eigen katten ook netjes binnen), maar dit briefje is echt te absurd voor woorden. Als normale buurtbewoner kan je toch op zijn minst eerst even op een nette manier verhaal halen als je een probleem hebt met het een of ander. Dat lijkt me ook een stuk effectiever dan zo'n laffe anoniem dreigbrief. Wat een asociale mensen bestaan er toch in de onderlaag van onze samenleving...
hier val ik even over, als je 't niet erg vind...
ben ik 'niet netjes' omdat ik mijn katten niet binnenhoud? of vat ik de context niet?
En de aso's vind je helaas niet alleen in de onderlaag hoor...hier op de zuidas zijn er PLENTY
?
.
. We zijn écht niet heilig met z'n allen want hoe komt anders al die hondepoep en paardemest op de openbare, publieke wegen
. Heus niet iedereen ruimt netjes de mest op en volgens mij is het percentage overlast door honde- of paardemest nog steeds groter dan kattepoep maar goed dat kan ik niet staven middels een onderzoek
en doet er in feite ook niet echt toe. Poep is poep.
. De kat kan er tenslotte niets aan doen, die denkt er niet bij na, die zoekt gewoon een fijn plekje om z'n behoefte te doen.
. Overigens zijn er in dit topic veel katteneigenaren die het meer dan prima aanpakken, wie van jullie komt naast mij wonen
? Sammie schreef:Maar even heel eerlijk… We kunnen op fora als deze wel lekker klagen en zagen, maar wie DURFT er uberhaupt naar zijn (over)buurman toe te gaan? Wie doet dat uit ‘normale’ vrees en wie is er bang om uitgescholden te worden? Wie durft er hier de kat van de buurman als onderwerp aan te kaarten met de buurman zelf? Op een normale manier, dus ook zonder de frustraties die zich al een tijdje opbouwen.
Kattenbelasting voor katten die binnen zitten??

. Daar komt bij dat ik mijn paard niet in mijn tuin of de tuin van de buren schijt, maar keurig in zijn eigen weide, waarna ik het zelf opruim (want mijn paard).
. Geen rocket science, imo. eenitraM schreef:ManonGrr schreef:
Ja sorry hoor, maar katten poepjes zijn ook echt té smerig voor woorden...
ben jij nou serieus?
_San87_ schreef:Ik vind dat er nogal een groot verschil in stank is tussen een kattenkeutel en een paardendrol. Daar komt bij dat ik mijn paard niet in mijn tuin of de tuin van de buren schijt, maar keurig in zijn eigen weide, waarna ik het zelf opruim (want mijn paard).
Het interesseert mij niet dat de kat in de tuin van de baas schijt, maar wel wanneer het dat in MIJN tuin doet. En dat is het probleem dat veel mensen hebben met loslopende katten. Geen rocket science, imo.
Alexandra_ schreef:En dat vind jij een reden om zo'n briefje te sturen? mensen als jou moeten ze echt opsluiten.
Urielle schreef:Ik las een paar pagina's terug iets over een ondergrondse omheining, hoe werkt dat precies?
BaileyMix schreef:Jeetje zeg! Ongelooflijk! Maar zou niet zeggen dat dit onze samenleving is, aan het grammaticale niveau te zien is dit de aller onderste laag uit onze samenleving die eigenlijk beter ergens diep verstopt blijft zitten.
. Winged schreef:Alexandra_ schreef:En dat vind jij een reden om zo'n briefje te sturen? mensen als jou moeten ze echt opsluiten.
Lijkt mij dat een briefje heus wel moet kunnen, maar het ligt eraan wát er op dat briefje staat. Als jij het netjes brengt, ook ondertekend en contactgegevens er neer zet is het al een stuk gemakkelijker praten.
Alexandra_ schreef:eenitraM schreef:Sta jij te juichen dan als een onbekende kat je tuin onderpoept van hier tot tokio?
En dat vind jij een reden om zo'n briefje te sturen? mensen als jou moeten ze echt opsluiten.
. Verkeerde conclusies trekken overigens ook.love_western schreef:_San87_ schreef:Ik vind dat er nogal een groot verschil in stank is tussen een kattenkeutel en een paardendrol. Daar komt bij dat ik mijn paard niet in mijn tuin of de tuin van de buren schijt, maar keurig in zijn eigen weide, waarna ik het zelf opruim (want mijn paard).
Het interesseert mij niet dat de kat in de tuin van de baas schijt, maar wel wanneer het dat in MIJN tuin doet. En dat is het probleem dat veel mensen hebben met loslopende katten. Geen rocket science, imo.
Maar er zijn ook veel mensen die buiten rijden met hun paard. En de stront gewoon midden op de weg laten liggen. Vooral als het warmer weer word, ligt hier de straat vol.
.xxCYNNxx schreef:BaileyMix schreef:Jeetje zeg! Ongelooflijk! Maar zou niet zeggen dat dit onze samenleving is, aan het grammaticale niveau te zien is dit de aller onderste laag uit onze samenleving die eigenlijk beter ergens diep verstopt blijft zitten.
helemaal mijn idee; niet alleen de grammatica verraad dit al, maar zekers ook het woordgebruik en spellingsfouten. En sinds wanneer schrijven we ALS als AS???
Ja ja echt een heerschap met een hoog intellect en dito onderwijsniveau. Erg grappig ook dat hij je vriend uitmaakt voor aso, terwijl hijzelf een briefje maakt waar het asociale van afdruipt. Bovendien nog laf ook; niet eens afzender en ook nog eens getyped, want o o stel je voor dat het handschrift herkent wordt. Alhoewel; gezien het hoogstaande niveau van het schrijfsel, was het handgeschreven toch niet te lezen geweest.
. Op Bokt legio voorbeelden van mensen die voor geen meter kunnen spellen. tinkergirl89 schreef:Lieve Sees, dan mag jij proberen een sledehond af te leren achter "snel bewegende objecten" aan te jagen...
Ik kan er helaas niet veel aan doen, dat mijn hond (rasgebonden) een nog heel sterk ontwikkeld jacht instinct heeft
Ik wil ook niet echt dat mijn hond de kat "verslind" maar ik hoef mijn hond toch niet binnen te houden omdat de kat van de bren zograag in mijn tuin verblijft? als ik zograag een kat had, had ik er wel een aangeschaft ipv de hond...
[ Afbeelding ]
. Een hond hoort geen andere dieren aan te vallen, doet hij dat wel, dien je hem IMO te allen tijde aan te lijnen.
.
.