poes/kat wel of niet op bed als je slaapt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

IKbenEllen

Re: poes/kat wel of niet op bed als je slaapt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 21:53

Net als dat filmpje dus :D

Gnome

Re: poes/kat wel of niet op bed als je slaapt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 08:02

Nou echt.. Soms haha. Vooral het knorren als je half wakker wordt.. Tot ze merken dat je verder slaapt!

Mir_U

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 13:23

In principe mochten bij ons de katten nooit op de slaapkamer (niet overdag/niet 's nachts), maar ik hield me daar nooit zo aan ;) Toen ik nog op (basis/middelbare) school zat sliepen de katten vaak bij mij op de kamer als ik huiswerk maakte (1 op bed, 1 in stoel). Of als ik op bed lag te lezen lag er eentje op mijn rug een massage te geven ;)
Als ik ziek was mochten ze van mijn moeder ook nog wel eens op bed slapen, maar nooit 's nachts, dan gingen ze altijd in de schuur met hun eten/mandjes/etc.

Onze nieuwste kat weet ook precies dat hij niet op de kamers mag komen, maar toen ik weer even thuis was om te herstellen van een operatie, leerde hij al snel dat hij wel bij mij op het logeerbed mocht en dat doet hij nu nog steeds als ik een nachtje bij mijn ouders logeer ;) En tevens heeft hij de stoel in mijn oude kamer weten te claimen, dus laat mijn moeder inmiddels daar maar de deur voor hem openstaan :')