Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_rosita_ schreef:Gelukkig charlot..denk dat het weinig te maken heeft met nederlander of belg zijn..des te meer met instelling en van zo'n instelling walg ik. wie ben jij om een hond op te sluiten en geen poging te doen de baas op te sporen.bah!
De meeste asielen e.d. zijn zelfs niet meer open dan en die mensen hebben ook graag hun avondje vrijaf op kerstavond. Je hoeft het ook niet meer op te blazen dan het is. Ik zou net hetzelfde hebben gedaan. 
Stoof schreef:_rosita_ schreef:Gelukkig charlot..denk dat het weinig te maken heeft met nederlander of belg zijn..des te meer met instelling en van zo'n instelling walg ik. wie ben jij om een hond op te sluiten en geen poging te doen de baas op te sporen.bah!
Ze ging s'morgens toch zoeken naar het baasje? Wat noem jij dan geen poging doen? Ik heb zelf twee honden en ik ben ook ongerust als ik een van hen kwijt raak. Maar ik zou er niet mee inzitten dat de Ts wacht tot de volgende ochtend, het is voor haar toch ook kerstavond. Moet ze dan haar bezoek maar in de steek laten om actief om 9 uur s'avonds de eigenaar van een hond te gaan zoeken?De meeste asielen e.d. zijn zelfs niet meer open dan en die mensen hebben ook graag hun avondje vrijaf op kerstavond. Je hoeft het ook niet meer op te blazen dan het is. Ik zou net hetzelfde hebben gedaan.

Stoof schreef:xLIESSSx schreef:Volledig mee eens
Wij zijn 2 'wagelijke ingestelde' belgen
Ik ga niet zeggen dat ik hetzelfde zou gedaan hebben... Zoiets is natuurlijk afhankelijk van de situatie (in mijn ogen). Maar ik kan de acties van de TS en haar ouders zeker begrijpen
Dat heb ik nog al eens gehoord ja
Stoof schreef:_rosita_ schreef:Gelukkig charlot..denk dat het weinig te maken heeft met nederlander of belg zijn..des te meer met instelling en van zo'n instelling walg ik. wie ben jij om een hond op te sluiten en geen poging te doen de baas op te sporen.bah!
Ze ging s'morgens toch zoeken naar het baasje? Wat noem jij dan geen poging doen? Ik heb zelf twee honden en ik ben ook ongerust als ik een van hen kwijt raak. Maar ik zou er niet mee inzitten dat de Ts wacht tot de volgende ochtend, het is voor haar toch ook kerstavond. Moet ze dan haar bezoek maar in de steek laten om actief om 9 uur s'avonds de eigenaar van een hond te gaan zoeken?De meeste asielen e.d. zijn zelfs niet meer open dan en die mensen hebben ook graag hun avondje vrijaf op kerstavond. Je hoeft het ook niet meer op te blazen dan het is. Ik zou net hetzelfde hebben gedaan.
Stoof schreef:Ik vind vooral de reacties hier walgelijk. Dit is een openbaar forum, ook wij zouden onze mening hier mogen uiten. Dat jullie het daar niet mee eens zijn, wil niet zeggen dat wij fout zitten. Dus een beetje respect mag toch wel...
_rosita_ schreef:Tsja daar zit dan ons grote verschil. die hele fukking kerst kan me gestolen worden wanneer mijn beestje niet bij me zou zijn. Ik kan echt maar dan ook echt niet begrijpen dat je je eigen klötefeestje zou vieren terwijl je hond kwijt is. Ik kan daar geen begrip maar ook geen respect voor opbrengen en tsja sorry... ik walg daarvan.
Stoof schreef:_rosita_ schreef:Tsja daar zit dan ons grote verschil. die hele fukking kerst kan me gestolen worden wanneer mijn beestje niet bij me zou zijn. Ik kan echt maar dan ook echt niet begrijpen dat je je eigen klötefeestje zou vieren terwijl je hond kwijt is. Ik kan daar geen begrip maar ook geen respect voor opbrengen en tsja sorry... ik walg daarvan.
Dit vind ik toch echt scheldwoorden en vind ik niet vallen onder opbouwende kritiek.
Stoof schreef:Ik had het niet op jouw Russel, hoewel ik vind dat als je de leeftijd/opleiding van Liesss in vraag trekt ook op de man speelt.