Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
[***] schreef:Ik heb een anatolische x mechelse herder (3 jaar, 1,36hoog)
En een duitse herder (1 jaar, 1,19 hoog)
2 redelijke kalfen... En zo lomp als maar kan!Maar met beide hun problemen... Zijn allebei niet helemaal goed in hun hoofd! Zoals alle dieren die wij hebben...
De 1e vertoont kattengedrag en denkt dat hij een klein hondje is, en die andere is geobserdeerd door blaadjes, omdat hij vroeger al het een en ander heeft meegemaakt. Ja, vroeger ja terwijl hij eigenlijk nog maar een puppie is...![]()
volgens de rasstandaard mogen ze max. 65 cm zijn (reu) dus waar komt die enorme hoogte in hemelsnaam vandaan? 
[***] schreef:Ik heb een anatolische x mechelse herder (3 jaar, 1,36hoog)
2 redelijke kalfen... En zo lomp als maar kan!Maar met beide hun problemen... Zijn allebei niet helemaal goed in hun hoofd! Zoals alle dieren die wij hebben...
De 1e vertoont kattengedrag en denkt dat hij een klein hondje is, en die andere is geobserdeerd door blaadjes, omdat hij vroeger al het een en ander heeft meegemaakt. Ja, vroeger ja terwijl hij eigenlijk nog maar een puppie is...![]()
Simba! [***] schreef:Ik heb een anatolische x mechelse herder (3 jaar, 1,36hoog)

mmk58 schreef:Ik heb een Duitse herder, die in januari a.s. de respectabele leeftijd van 15 jaar hoopt te bereiken![]()
De foto is van afgelopen zomer, hoog in de bergen, tijdens een bergwandeling in Zwitserland![]()
[ Afbeelding ]
Ziviaantje schreef:Ik heb 2 Australian Shepherds, beide teefjes, de linker is bijna 5 en de rechter is 6 1/2:
[ Afbeelding ]
jolandje schreef:Ziviaantje schreef:Ik heb 2 Australian Shepherds, beide teefjes, de linker is bijna 5 en de rechter is 6 1/2:
[ Afbeelding ]
wat een heerlijk vrolijk stel zeg