..nou we horen tussen kerst en oud en nieuw wanneer we kunnen verhuizen..mocht dat nou op kort termijn zijn, dan wil mn vriend (en ik ook haha) hem nog steeds graag een thuisje, huisje geven aan dat antwoord heb je nu helemaal niets natuurlijk..dus goed doorzoeken naar een fijn iemand..maar wie weet, wie weet Hij is zoooo leuk nl..
We wachten rustig af. Het is wel een doerak hoor. De meest ondeugende van het stel je hebt er echt je handen vol aan. Niet handig als je aan het herstellen bent van een bevalling en eigenlijk niet meer kunt dan slapen en je kind voeden.
Oh wat vervelend joh dat je zo moe bent en moet herstellen.. Mss beetje gek, maar wellicht sta je open voor homeopatische druppels? Om weer op krachten te komen ter ondersteuning? Sterkte.. Doerakken zijn erg leuk, maar idd onhandig als je zo weinig fut hebt. Gelukkig kan hij zn broers en zusters terroriseren haha
Ik heb homeopatische druppels en heb een koelkast vol vlees met veel ijzer en ijzerhoudende groentes. Ik eet nu zelfs bruin brood. En dat wil wat zeggen, want daar houd ik echt niet van. Moest gisteren nog wel even lachen om de twee boefjes. Ze zaten prinsheerlijk halverwege de kerstboom van het uitzicht te genieten. Ik heb geloof ik ergens een foto (heeft manlief gemaakt). Die zal ik z.s.m. posten.
Ooh joh, je hebt ijzer tekort? Getsie..ik heb toen eens van die drankjes gehad van het ziekenhuis, nooit meer hoor haha (auw buik). Ik neem nu wel Roosvicee met ijzer, lijkt te helpen..maar dat zal jou niet helpen als je bevalling dit veroorzaakt heeft Succes, straks heb je een heel ander eetpatroon eigen gemaakt
Roosvice Ferro heb ik inderdaad ook. En dit jaar een boom met alleen maar plastic en papier. Dus niets breekbaars, anders had ik denk ik ook niet zo hard gelachen. Ik heb nog antieke kerstballen die nog van mijn overoma geweest zijn. Had ik niet zo grappig gevonden
haha, moet zo lachen..je zegt dit jaar..maar wedden volgend jaar ook, plastic ballen want dan kruipt die kleine rond Dus dan kunnen die antieke ballen nog antieker worden Je meisje gaat wel goed?
risje
Geplaatst: 20-12-12 13:34
Gefeliciteerd met je dochter, mag je als je wil ook best een foto-tje van plaatsen;-)
Geweldig trouwens dat zwarte katje. Zal vriendlief eens lief aankijken, maar ben bang dat het misschien niks wordt. We hebben al twee katten, een hond, kippen, etc maar kan altijd proberen. We hebben een radio zender die The Black Cactus heeft, kan er best een "black" katje bij toch;-)
Hier trouwens kleinere kerstboom en op tafel. De katten (van 1 en 11) laten de boom met rust. Denk alleen dat met een boom op de grond, onze antieke ballen (ook van diverse oma's) en een actieve pup met lange continu kwispelende staart geen goed idee was geweest.
De antieke ballen hangen meestal bovenin ivm de hondenstaart. De rest van de katten talmt er niet naar. En acht ja maar even kijken hoe Meaghyn is. Als het een hele ondernemende peuter is dan word het een soortgelijke boom als dit jaar. Met Meaghyn gaat het prima. Ze is een hele tevreden en blije baby. Huilt tot nu toe alleen als ze honger of een vieze luier heeft. Hopen dat dat zo blijft Foto staat trouwens in mijn profiel die had ik even geüpdatet.
De katten zijn op bij Daisyree! Ik heb de grijze opgehaald en mijn broertje de zwarte (die is omgedoopt tot Waus, doet ook meteen zijn naam eer aan, zat al op de tv, op de bank en sjeest al met een noodvaart door de kattentunnel...erg komisch!). Onze katten zijn nog niet zo gecharmeerd van Floris, we zullen zien hoe het gaat.