Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

wat leuk dat jij ze hebt
Unbeatable schreef:xNadine schreef:@Unbeatable Sterkte!Maar het klinkt als maden, vriendinnetje van mij had ook een konijn die maden had en dat is precies het zelfde verhaal als bij jou...
JA, dat is het! Ik kon er even niet op komen

cyclo86 schreef:tjah rekening bij da zal wel wat zijn meestal houden ze wel rekening met konijnen door goedkoper te doen dan hond en kat qua medicatie, mjah weekend is natuurlijk iets duurder ze moeten ook ergens van leven en voor niks in het weekend werken doet niemand. Vind dat soms wel apart dat mensen vinden dat dierenarts duur is maar wel zelf dubbel betaald willen als ze in het weekend werken. het werkt wat drempel verhogend je wilt niet weten hoeveel mensen in het weekend komen voor echt helemaal niets ernstigs, ik wil niet weten hoe dat is als we dezelfde prijs aan zouden houden volgens mij wordt je dan overspoeld want dan denkt iedereen gaan gewoon zondag zijn we vrij. Je zal verbaasd zijn hoe weinig over blijft aan winst voor da als je alle kosten aftrekt enzo hoor, in nederland beter maar in belgie is het volgens mij het slechts betaald hoog opgeleid beroep (ook omdat er zo veel zijn). tot zo ver even een pleidoooi voor de da
Ik ken iig een hoop DA's, en de meesten maken wel eens een opmerking dat ze beter hartchirurg hadden kunnen worden, maar écht klagen hoor ik ze zelden doen.
Tiffany schreef:@Laptopmuis,
jammer dat de teddywidders een rage zijn. Op het moment staat mp er vol mee.

Wat gebruiken jullie?
). We kletsten vroeger altijd op een ander forum, toen we nog jonger waren.
Chaos schreef:Hee Tiffany, leuke konijnen! Aparte kleuren zeg!
Enne, ken je mij nog? Ik jou en Moos wel (heb nu ook een Shetlander op stal vanaf dec. die Moos genoemd wordt). We kletsten vroeger altijd op een ander forum, toen we nog jonger waren.
![]()
Bestaat dat forum nog eigenlijk, wat grappig! Ook een vos? en hoe kom je zo bij die naam
Moos heb ik nog steeds de donder. Hij is beleerd voor de kar ondertussen. Goh dat is lang geleden zeg
Tiffany schreef:saskiakefie schreef:Wow wat een enorme brokken, wat is dat voor soort?
Hopefarms super trio, ze zijn nu nog gemengd met normale korrel, maar ik denk dat ik ze ook maar normale korrel ga voeren want die hopefarms gaat er niet van harte in haha.
Tiffany schreef:Chaos schreef:Hee Tiffany, leuke konijnen! Aparte kleuren zeg!
Enne, ken je mij nog? Ik jou en Moos wel (heb nu ook een Shetlander op stal vanaf dec. die Moos genoemd wordt). We kletsten vroeger altijd op een ander forum, toen we nog jonger waren.
![]()
Nik! Tuurlijk ken ik je nog hahahaBestaat dat forum nog eigenlijk, wat grappig! Ook een vos? en hoe kom je zo bij die naam
Moos heb ik nog steeds de donder. Hij is beleerd voor de kar ondertussen. Goh dat is lang geleden zeg
![]()

saskiakefie schreef:oh die ken ik wel dan heb je gewoon erg kleine konijntjes hahaha
Klopt ja hahaha, ze zijn ook pas 14 weken maar de foto vertekend aardig.