Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
kiki1983 schreef:hahaha nou dan verwaarloos ik mijn oude echt!
Hij komt 3x per dag een kwartiertje buiten en soms niet eens! dat krijg je he met oude honden die niet meer zoveel kunnen lopen!
Cayenne schreef:my_precious schreef:om in te gaan op de vraag van de TS waar dit topic ook voor bedoeld is.
ik heb een super klein teefje van 1800 gram tricolor helemaal gezond alles is getest en word in oktober gedekt door een reutje wildkleur van 1600 gram. de pups zullen rond eind december/januari geboren worden en mogen half maart weg.. bij interesse pb je mij maar of als je info wilt.
een ervaren fokker van honden, voor dit chitje is het haar eerste nestje.
Wat ik me dan afvraag: 1800 gram is al zo klein en dan heb je mazzel dat ze gezond is.
Waarom dan nog kleiner fokken en het risico groter maken dat het wel fout gaat? Dat extra risico wil je toch niet lopen?
Of is dat omdat kleinere puppies meer geld opbrengen?
Geen aanval hoor, vraag het me alleen afZe horen al niet zo klein en dan moet het allemaal nog kleiner?
Diablo schreef:1Romy1 schreef:pure onzin dat je veel aan een nest verdiend. 10 pups, niet ongewoon? Nog nooit meegemaakt en aardig wat nesten gehad! Onderzoeken, entingen, ontwormingen, enz. En 1000 per pup? Wie verdiend dat nog?
Door alle hobbyfokkers en mensen die denken rijk te worden, staat marktplaats nu overvol met chihuahua's, de prijzen zijn ontzettend gezakt en meer dan 400 euro voor een STAMBOOMhondje hoef je niet te verwachten, zelfs al zijn de ouders beide gezond getest, lief, sociaal, aanhankeling, de pups net zo. die fokker waar jij mee gepraat hebt zal wel een hele bijzondere kleur hebben maar ik vind het bijna ongeloofwaardig dat er 2x per jaar 10000 euro verdiend word aan fokken bij die mensen, hoor. 3 a 4 pups, dát is gewoon. een normale fokker doet het meestal gewoon om de hobby hoor
Ik weet niet of je goed gelezen hebt, maar ik had het over de CC en daar zijn nesten van 10 pups zeker niet ongewoon, vaak ook wel meer. En ja, prijzen van 1000 euro zijn voor een pup van dat ras ook heel gewoon en worden ook verkocht.
dierenfan schreef:1Romy1 schreef:nee heb geen website ben geen fokker
fok zo af en toe een nestje
maar heb wel facebook en daar kun je mijn beesjes ook volgen
Iedereen die fokt of f*ckt is fokker immers je hebt een nestje of meerdere nesten gefokt. Hoe moeilijk kan het zijn he, als je fokt ben je een fokker en als je geen fokker wil zijn moet je niet fokken. Zo moeilijk is het toch eigenlijk niet?
dierenfan schreef:1Romy1 schreef:nee heb geen website ben geen fokker
Iedereen die fokt of f*ckt is fokker immers je hebt een nestje of meerdere nesten gefokt. Hoe moeilijk kan het zijn he, als je fokt ben je een fokker en als je geen fokker wil zijn moet je niet fokken. Zo moeilijk is het toch eigenlijk niet?
1Romy1 schreef:nee heb geen website ben geen fokker
1Romy1 schreef:1Romy1 schreef:nee heb geen website ben geen fokker
Colway schreef:3 keer per dag uit?
barbara28 schreef:Colway schreef:3 keer per dag uit?
Vind je dat raar ?mijn honden doen het er prima op hoor en heb nou niet het idee dat ze ongelukkig zijn..
barbara28 schreef:Ik vind 3x per dag ook weinig.