Urielle schreef:nickyu schreef:
eens hoor , je moet je beest ook niet meenemen naar plekken waar je ook maar twijfels over hebt
je moet het niet opzoeken
en opvoeding voor zowel dier als mens licht bij de verantwoordelijke , ouder , eigenaar
maar soms vraag je je af waar die grens is wat je van ANDEREN mag verwachten ..
ben ook zo'n "trut"dat als de weely trekkende brommer voor de 3e keer achter elkaar al toeterend voorbij komt
en niet met het doel vrolijk gedag te zeggen , der beugel "eventjes" een stukje naar buiten doet met alle gevolgen van dien
als zo'n muppet dan begint te vloeken en te tieren doet me t niks en denk niet verder dan "gelukkig luisterd mijn knol naar me"
maar als je en kind en ouders al paar keer hebt gewaarschuwd en ouders letten weer eens "een seconde niet op"
koter hangt alsnog ineens aan zijn speelgoed 'slaat de angst me toch even om het hart
idem als ze als nog net ff te close bij de hond lopen/duiken
hoe goed onder appel ook, ALS die waarschuwt ben je ALTIJD te laat met reageren
en wie is dan de "banketstaaf"
TS ouders gewoon een briefje laten schrijven aan de eigenaar
dat ze m inprincipe verantwoordelijkhouden voor alle mogelijke gevolgen en gevolg kosten
als ze hun verzekerings agent even bellen laat die wel weten of ze direct
de niet automatisch verzekerde kosten bij de verzekerings agent of verzekering moeten declareren
en dan vechten hun en de eigenaar zijn verzekering t uit
zijn ze heel goed in die verzekeringen onderling , wil je niet tussen gaan zitten
99% van de tijd hoeft dat ook niet , dus waarom zouden ze , denk niet dat ze op extra heisa zitten te wachten?

op het pootje gaan staan of bijv. bedienend personeel dat in de snelheid van het werk geen oog heeft voor al het gedierte op de grond. Als er iemand ingrijpt dan is het de baas, zijnde IK uiteraard
.