Floortje88 schreef:En dat zit me zo dwars hier in nederland, mensen zijn hier zo snel over de zeik waardoor inderdaad binnekort helemaal niks meer kan. Nog even en je krijgt een boete als je een scheet op straat laat.
En daar gaan we idd naartoe. Ik weet niet of jullie in Nederland bekend zijn met de GAS-boetes. Dat zijn kleinere boetes tot 250 euro die de verschillende gemeentes zelf kunnen opleggen. Als je ziet wat voor regels daar soms bij zijn, dan sla je idd steil achterover.
Hoe overbevolkter een gebied, hoe meer regels er idd moeten. Kijk maar naar het meest bevolkte land ter wereld, China, daar is zelfs een regel die tot in de baarmoeder bepaald wat mag en niet (1-kind-regel).
Maar dat is een andere discussie.
ik vraag me af waarom een kat op eigen terrein houden als zo een grote beperking gezien wordt. Het lijkt wel alsof we van jullie katteneigenaars vragen om een been af te hakken. Je hebt een dier, dat hou je op eigen of gehuurd afgesloten terrein. Dat is toch simpel?
, maar het staat wellicht ook in de wet
. Nu moet ik zeggen dat we ook een drukke baan in de buurt hebben op weg naar de wei en ik kom af en toe (levende wel te verstaan) katten tegen, maar nooit op de baan. Ben nog nooit op de rem moeten gaan voor de vele boerderij en stalkatten die wij hier hebben in de buurt. Ze blijven ook bijna allemaal redelijk in de buurt van hun erf, de onze komt er zelfs niet af, behalve om even bij de buren te gaan buurten.
.
) worden en ergens anders worden teruggevonden, dan weten ze mij te vinden