Heb sinds eergisteren een nieuw konijntje, Gypsy.
Heb hem gevangen in de tuin van mijn oma, de buurt zit daar overgoten van de dwergkonijntjes sinds iemand er in het bos in de straat een nest heeft losgelaten, maar dat natuurlijk tot grote ergernis van de bewoners, wiens planten er natuurlijk aan moesten geloven

Helaas zijn de meeste straatbewoners oudere mensen die het niet meer zien zitten om hier veel tijd en moeite in te steken, dus gingen ze maar over tot iets radicalers: vergif.
Ik was er echt niet goed van, en het liefst had ik alle konijntjes mee naar huis genomen, maar dat gaat nu eenmaal helaas niet.
Heb vroeger altijd konijnen gehad dus had nog een hok staan waar ze meteen haar intrek kon nemen. Morgen afspraak bij de dierenarts voor inentingen

Ben echt enorm blij met d'r, ze is heel lief en aanhankelijk, helemaal nergens bang van, en begint zelfs al goed op te schieten met onze hond

Ik zou er heel graag nog een tweede maatje voor haar bijwillen, maar dat idee onthaalde mijn moeder jammer genoeg niet zo enthousiast...
Ok sorry voor het lange verhaal, hier komt eigenlijk de echte reden van mijn post

Het hok waar ze nu inzit 's nacht is 1.15m X 0.45m inclusief slaaphok, overdag zit ze als we niet thuis zijn in een buitenren van 1.40m X 0.65m omdat die volledig is afgesloten, en als we thuis zijn zit ze in een cirkel in het gras van ong. 2.5m doorsnede.
Heeft ze volgens jullie plaats genoeg ?
Alvast bedankt, en nog eens sorry voor het uitgebreide bericht!