Apart heb nog nooit een club gehoord die vzh en knpv doet wel leuk het licht zo uit elkaar allemaal.
Wel leuk voor jou hond kan je zien waarin deze zich het meeste laat zien en zit je niet vast aan steeds de zelfde oefeningen en trainings verloop.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Seven schreef:Ok het is dus een ipo clubIk heb jaren bij de knpv gelopen en het is een erg gesloten club ik als vrouw en ook nog onder de 30 wilde ze al bijna niet toe laten. Ik trainde er niet onverdienstelijk met 2 mechelaars van een fokker en dat was blijkbaar helemaal niet leuk voor de mannen
Heb er met mn dober geprobeerd nog tusen te komen want de drive en werklust heeft hij genoeg maar ik werd gewoon op geen club toegelaten, het plaatje van jonge vrouw en dobermann zagen ze nergens zitten. Daarom vond ik het apart dat bij jullie ze beide trainen
Seven schreef:Ok het is dus een ipo clubIk heb jaren bij de knpv gelopen en het is een erg gesloten club ik als vrouw en ook nog onder de 30 wilde ze al bijna niet toe laten. Ik trainde er niet onverdienstelijk met 2 mechelaars van een fokker en dat was blijkbaar helemaal niet leuk voor de mannen
Heb er met mn dober geprobeerd nog tusen te komen want de drive en werklust heeft hij genoeg maar ik werd gewoon op geen club toegelaten, het plaatje van jonge vrouw en dobermann zagen ze nergens zitten. Daarom vond ik het apart dat bij jullie ze beide trainen
Kuggur schreef:Seven schreef:Ok het is dus een ipo clubIk heb jaren bij de knpv gelopen en het is een erg gesloten club ik als vrouw en ook nog onder de 30 wilde ze al bijna niet toe laten. Ik trainde er niet onverdienstelijk met 2 mechelaars van een fokker en dat was blijkbaar helemaal niet leuk voor de mannen
Wow, bestaat dat tegenwoordig nog zo´n instelling? Behoorlijk triest. en dat vind ik als man zijnde.