ad0rey0u wat een aparte kleur zeg, is ze helemaal wit?
Wat zijn jullie Bullen allemaal groot zeg! Vergeleken bij die van jullie is mijn Jill echt een ukkepuk, niet zo gek ook met haar verleden. Merk wel dat ze de laatste 3 maanden ontzettend hard gegroeid is.
Luisteren jullie Bullen ook zo goed? Jill luistert beter dan menig andere hond, tenzij ze een flesje (klein frisdrank / waterflesje) ziet. Zo heeft ze een een heel gat in mijn hand gebeten.
shilady
Geplaatst: 26-04-12 12:10
Die van mij luistert heel goed! Maar dat komt ook omdat ik haar als pup best veel op de huid heb gezeten Maarja we hebben daar nu wel veel profijt van ..
Ze doet alle commando's en ook buiten komt ze gelijk terug
Nee ze is niet helemaal wit, ze heeft een bruine vlek op haar rug, ergens in het begin van dit topic staan nog wel andere foto's, volgens mij kun je het daar wel op zien
Die van mij luistert, meestal wel goed haha Soms als ze druk aan het spelen is, of afgeleid, wil ze niet altijd gelijk komen, maar ik loop altijd gewoon door, en dan komt ze vanzelf wel. Ze heeft wel periode gehad, dat ze helemaal niet luisterde En een periode dat ze super goed luisterde.. en nu is het beetje er tussen in
Argh, Mikey was erg vervelend vandaag. Hij was weer mee geweest naar stal, gaat hij vaker... Maar nooit geeft hij om katten, en juist vandaag dacht hij ik ga er eens achteraan..
ja die keuze gaat toch in overleg ik zelf ben er toch al vrijwel zeker van welke methode het gaat worden enkel nog eens een goed gesprek hebben natuurlijk met de DA
Ze is van mijn broer maar ik laat haar bijna iedere dag uit, vanaf 25 mei moet ik een weekje oppassen op haar, ik verheug me er nu al op. Als mijn baan het ooit toelaat komt er een hond en het word een Amerikaans Buldog!
Waarom kun je die hier beter niet hebben, onley? En succes met de operatie, het gaat vast goed komen, maar ik kan je helaas niet helpen met de keuze..
Wat komen er weer geweldige monsters voorbij
@Vealosz; Ja dat ken ik. Max luisterd 9 van de 10 keer geweldig, maar als het dan toch die ene keer is dat ie niet luisterd, luisterd hij ook echt niet.. Hij is dan ook flink aan het puberen, nu al
Staffords zijn ook heel leuk. Wij hebben een engelse en dat is echt een super scheet. In de buurt hadden we ook een amerikaanse en die was ook zo leuk en ook heel lief.
Easy word nu vrijdag geopereerd maar hoe laat en hoe of wat weet ik niet ik was namelijk werken en krijg straks dan al het fijne te horen als me vriend thuis is.
Yeah wifi onderweg , dus snel even bijgelezen vanaf Cadiz ( spanje). Leuk dat ik allemaal nieuwelingen erbij zie. Welkom allemaal!
Easy balen zeg!! Hopelijk gaat de operatie goed. Het is echt lachen iedereen kijkt zn ogen uit naar jack en diva en roepen allemaal wowww dogo d ámericano. Echt veel minder negatief als ik dacht . In Frankrijk waren ze minder te spreken over ze haha.
Elma_
Geplaatst: 30-04-12 20:10
Leuke fotos weer! Vind staffies ook geweldig
hebben een leuk logeetje in huis voor een paar weken. In de vorm van een rottweiler. Mijn leven bestaat dus vanaf nu uit kwijl dweilen