Kaspar je doet geweldig werd voor de hond

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Huertecilla schreef:kekaro schreef:ze zouden haar moeten insluiten...een kring van een meter of acht om haar heen, zodat ze gewoon niet meer weg Kan rennen.
kekaro schreef:is dit zo raar gedacht?
Kaspar schreef:De situatie is ter plekke door experts bekeken en ingeschat, wat dus tot deze actie leid.
Huertecilla schreef:Ik begrijp niet waarom het dier niet gelijk is doodgeschoten: Einde lijdensweg.
Dit dierenkwellen is bijna net zo beschamend als de oorzaak en het meest waarschijnlijke vervolg; een tijd in een asiel, mogelijk een paar gezinnen en dan weer terug en dan alsnog afgemaakt.
Zilfstar schreef:Citaat:Als dat dezelfde "experts" zijn die op Bokt regelmatig verguisd worden (omdat ze komen voor shets die in een beetje blub staan, niet komen voor zwakke vogels etc) vraag ik me af wat voor experts dat zijn. Daarbij: hoeveel echte experts op het gebied van hondengedrag zijn er werkzaam bij de DB? Volgens mij zijn het allemaal goedbedoelende vrijwilligers maar lopen er geen Cesar Milans rond bijv... maar kan het mis hebben natuurlijk
HC: zie dat we op dit gebied eens zijn...