Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaus schreef:blokje schreef:
Horen die ribben daar te zitten?
of was er gewoon iets aan de hand?
niet aanvallend bedoeld hoor,
ben gewoon benieuwd
Edit:
kan natuurlijk ook gewoon moment opname zijn
appiesjappie schreef:hahah het karakter tegenover vreemde mensen is inderdaad niet leuk maar tegenover hun "vriende"/""familie"
zijn echt super lief. Zijn het net gewoone honden of zelfs nog erger. Springen ze , blaffen ze, joelen ze en rennen ze door de kamer van blijdschap!!!
appiesjappie schreef:het klopt appenzellers zijn moeilijke honden tegenover vreemde mensen en honden. Als je ze met rust laat gebeurd er niets. Ik laat mijn appenzeller ook nooit los in het park alleen op open velden waar ik kan zien dat er geen andere honden of mensen zijn. Ze zijn super eigenwijs maar dat maakt het ook wel weer leuk tegenover ons de familie zijn altijd super blij en springen ze echt letterlijk een gat in de lucht haha. Ze zijn ook super slim. Maar inderdaad de baasjes van deappenzellers moeten ze goed in de gaten houden als er mensen tegemoet komen met een andere hond
blokje schreef:appiesjappie schreef:het klopt appenzellers zijn moeilijke honden tegenover vreemde mensen en honden. Als je ze met rust laat gebeurd er niets. Ik laat mijn appenzeller ook nooit los in het park alleen op open velden waar ik kan zien dat er geen andere honden of mensen zijn. Ze zijn super eigenwijs maar dat maakt het ook wel weer leuk tegenover ons de familie zijn altijd super blij en springen ze echt letterlijk een gat in de lucht haha. Ze zijn ook super slim. Maar inderdaad de baasjes van deappenzellers moeten ze goed in de gaten houden als er mensen tegemoet komen met een andere hond
O oke! Valt mee dus. Hou ik ook wel van
Onze hond is als waakhond en huishond. Ze lijkt soms heel eng.
Dan gaat ze helemaal uit der dak als er een vreemde langs ons huis komt.
Maar voor ons zoontje (9maand) is ze een schat